Skocz do zawartości

Władza - LiwSzaKup 3×NIE


Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Olka napisał:

co zrobić ? Pozbyć się nieudacznicy Joli jak pozbyli się Czubka i tyle. Najlepszy kandydat na dyrektora to Pani Madej. Ale cóż mądrych się nie wybiera, tylko przydupasów bo tam dużo głosów przy wyborach

Gdyby Pani Madej była już jedną kadencję za Racina i teraz za Liwaka nasza szkoła byłaby w innym wymiarze.....tak kobieta i tak robi wiele dla ratowania reputacji szkoły....Pod każdym względem niedoceniony nauczyciel....prawdziwy pedagog chcący nauczyć czegoś dzieci....To człowiek któremu przez lata wiązano ręce...władza zawsze wolała alkoholików typu Tomek czy Rysiek a potem czuby takie bezmózgie jak Krzysiek czy Jolka.....Głupia władza to i głupia szkoła  tym bardziej głupie dzieci...

Odnośnik do odpowiedzi
  • Odpowiedzi 2.4 tyś
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

1 minutę temu, Olo napisał:

Gdyby Pani Madej była już jedną kadencję za Racina i teraz za Liwaka nasza szkoła byłaby w innym wymiarze.....tak kobieta i tak robi wiele dla ratowania reputacji szkoły....Pod każdym względem niedoceniony nauczyciel....prawdziwy pedagog chcący nauczyć czegoś dzieci....To człowiek któremu przez lata wiązano ręce...władza zawsze wolała alkoholików typu Tomek czy Rysiek a potem czuby takie bezmózgie jak Krzysiek czy Jolka.....Głupia władza to i głupia szkoła  tym bardziej głupie dzieci...

Tylko ty jesteś mądry.

Odnośnik do odpowiedzi
5 minut temu, Olo napisał:

Gdyby Pani Madej była już jedną kadencję za Racina i teraz za Liwaka nasza szkoła byłaby w innym wymiarze.....tak kobieta i tak robi wiele dla ratowania reputacji szkoły....Pod każdym względem niedoceniony nauczyciel....prawdziwy pedagog chcący nauczyć czegoś dzieci....To człowiek któremu przez lata wiązano ręce...władza zawsze wolała alkoholików typu Tomek czy Rysiek a potem czuby takie bezmózgie jak Krzysiek czy Jolka.....Głupia władza to i głupia szkoła  tym bardziej głupie dzieci...

Oj masz rację. Olo jesteś bardzo mądrym forumowiczem. Pisz więcej bo warto to wszystko czytać. 

Odnośnik do odpowiedzi
2 godziny temu, Olo napisał:

Gdyby Pani Madej była już jedną kadencję za Racina i teraz za Liwaka nasza szkoła byłaby w innym wymiarze.....tak kobieta i tak robi wiele dla ratowania reputacji szkoły....Pod każdym względem niedoceniony nauczyciel....prawdziwy pedagog chcący nauczyć czegoś dzieci....To człowiek któremu przez lata wiązano ręce...władza zawsze wolała alkoholików typu Tomek czy Rysiek a potem czuby takie bezmózgie jak Krzysiek czy Jolka.....Głupia władza to i głupia szkoła  tym bardziej głupie dzieci...

Zszokowałes mnie Olo.Pani Madej od lat wielu była najlepszą kandydatką na dyrektora.Zauważyć również warto,że najlepiej przebiega edukacja i wychowanie dzieci w klasach 1-3.Problemy z nauka maja dzieci od kl.4.Warto przyjrzec sie nauczycielom w klasach 4-6 i w gimnazjum.Tam tylko nieliczni uczniowie chcą sie uczyć,ale większość im w tym przeszkadza. Nauczyciele nie potrafią zdyscyplinowac tych miesfornych,a i na pedagogów nie mają co liczyć.Tak więc zmian powinno być więcej.

Odnośnik do odpowiedzi
9 minut temu, Gość napisał:

Zszokowałes mnie Olo.Pani Madej od lat wielu była najlepszą kandydatką na dyrektora.Zauważyć również warto,że najlepiej przebiega edukacja i wychowanie dzieci w klasach 1-3.Problemy z nauka maja dzieci od kl.4.Warto przyjrzec sie nauczycielom w klasach 4-6 i w gimnazjum.Tam tylko nieliczni uczniowie chcą sie uczyć,ale większość im w tym przeszkadza. Nauczyciele nie potrafią zdyscyplinowac tych miesfornych,a i na pedagogów nie mają co liczyć.Tak więc zmian powinno być więcej.

Czym cię zszokowałem? Że uważam Panią Madej za dobrego menadżera szkoły? Tak- to by był najlepszy dyrektor ale już za późno.....Rozumiem że tobie nie odpowiada....twój problem nie znasz środowiska nauczycielskiego....kasują kasę i to wyższą niż w dużych miastach i za nic jako nauczyciele nie odpowiadają....Rozumiałem że Racin się na pedagogice nie znał ale polonista z wieloma innymi fakultetami jak wynikało z ulotek wyborczych chyba powinien sie na sprawach szkolnictwa znać...to oddał ten trudny dział dla politologa.........hahahahah no ja nie znajduję wytłumaczenia i słów. Rozumiem że tobie Pani Madej nie odpowiada.....trudno........

Odnośnik do odpowiedzi

W miesiącu listopad były dwie kontrole z Kuratorium i nic Buraki nie piszą .Udają że nic się nie stało.Znów wielka porażka .Burmistrz w swym sprawozdaniu  o ich wynikach kontroli  radnych jak i mieszkańców nie poinformował.zgonił wszystko na Michała że to jego działka.Radni oczywiście niczego się niedomagają ,prawie każdy z nich to przydu......s kogoś.

Odnośnik do odpowiedzi
7 minut temu, Gość napisał:

W miesiącu listopad były dwie kontrole z Kuratorium i nic Buraki nie piszą .Udają że nic się nie stało.Znów wielka porażka .Burmistrz w swym sprawozdaniu  o ich wynikach kontroli  radnych jak i mieszkańców nie poinformował.zgonił wszystko na Michała że to jego działka.Radni oczywiście niczego się niedomagają ,prawie każdy z nich to przydu......s kogoś.

Jedna kontrola z kuratorium a druga?

Odnośnik do odpowiedzi
10 godzin temu, gość napisał:

Co tu taka cisza Olo ? na chodnika ślizgawica, drogi do du+py a ty milczysz. Dawaj do pieca na ińską "bandę czworga" !!

Co ty tu pierdziaszysz ! Wszystko poodśnieżane, posypane a jak ktoś orła wywinie to jego wina że w młodości nie ćwiczył fikołków na WF-ie !

Odnośnik do odpowiedzi

Słuchaj GĘBA   Widać jednak że z tym WF-em w naszej szkole nie tak.Osiągnięć szkolnych z tego przedmiotu zero a co do odśnieżania  utrzymania ulic i chodników na terenie miasta i gminy jest zobowiązana Władza.Zapisali w budżecie kasę na ten cel to niech realizują zadanie-jeśli wstawili kasę fikcyjnie do projektu budżetu to niech ta Władza bierze wraz z Radnymi łopaty wiaderka z piaskiem i do dzieła.W samym urzędzie  pracy  nie ma więc co będą puste i te same kartki przewracać ,patrzeć w monitory komputerów  obserwując wpisy na CAFE

Odnośnik do odpowiedzi
1 godzinę temu, Gość napisał:

Słuchaj GĘBA   Widać jednak że z tym WF-em w naszej szkole nie tak.Osiągnięć szkolnych z tego przedmiotu zero a co do odśnieżania  utrzymania ulic i chodników na terenie miasta i gminy jest zobowiązana Władza.Zapisali w budżecie kasę na ten cel to niech realizują zadanie-jeśli wstawili kasę fikcyjnie do projektu budżetu to niech ta Władza bierze wraz z Radnymi łopaty wiaderka z piaskiem i do dzieła.W samym urzędzie  pracy  nie ma więc co będą puste i te same kartki przewracać ,patrzeć w monitory komputerów  obserwując wpisy na CAFE

Ot wysiliłeś się. Komputery w urzędzie pozbawione sa mediów społecznościowych,a nawet nie otworzysz wyszukiwarki. Są jedynie programy niezbędne do realizacji zadań w poszczególnych biurach.

Odnośnik do odpowiedzi
  • 4 tygodnie później...

Na stronie Kuratorium Oświaty zamieszczony jest Raport ewaluacji zewnętrznej w naszej Szkole Podstawowej .Można zapoznać się jak nasza szkołą pracuje.Strach dzieci posyłać.Pierwsza tylko strona raportu jest pozytywna a mówi o położeniu szkoły.Michaś z Panią Dyrektor Porażka.Wstyd dla Ińska.Gdzie Komisja Oświaty i Rada Rodziców czy wy nie widzicie że tam bierze się publiczną kasę za brak wyników.

Odnośnik do odpowiedzi

Wnioski:

1. Podejmowane w szkole działania wychowawcze, profilaktyczne i antydyskryminacyjne są dostosowane do potrzeb uczniów i specyfiki środowiska lokalnego, ale nie zapobiegają przejawom wszystkich rodzajów agresji i przemocy wśród uczniów.
2. Wszystkie podmioty szkoły biorą udział w tworzeniu i modyfikacji zasad postępowania, dzięki czemu są one akceptowane i przestrzegane przez uczniów i pracowników szkoły.

3. Nauczyciele w ramach profilaktyki realizują problematykę antydyskryminacyjną wynikającą z bieżącej obserwacji uczniów oraz rozpoznania ich środowiska rodzinnego i społecznego, lecz działania te nie mają charakteru powszechnego.
4. Nauczyciele rozpoznają potrzeby i możliwości dzieci, analizują je i na tej podstawie organizują pomoc psychologiczno – pedagogiczną, zajęcia rozwijające ich uzdolnienia i zainteresowania, a tym samym zwiększają szanse edukacyjne uczniów.

5. Dzięki indywidualizacji procesu edukacyjnego w szkole odkrywa się i wykorzystuje potencjał edukacyjny uczniów, w wyniku czego doskonalą oni kompetencje przydatne na dalszych etapach kształcenia, jednak indywidualizacja ta nie obejmuje wszystkich uczniów.
6. Szkoła uwzględnia zróżnicowanie uczniów pod względem sytuacji społeczno- ekonomicznej ich rodzin i podejmuje działania pomagające uczniom przezwyciężać codzienne trudności. 

Odnośnik do odpowiedzi
  • Neko zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...