Skocz do zawartości

Iński BiP


kontrast

Rekomendowane odpowiedzi

Inwestor miękniesz. Dobrze wiesz że bez zgody gminy nic nie zainwestujesz !! A na dzień dzisieszy jesteś nikim w Ińsku !! Pamiętaj palancie ja tego dopilnuję !! żadnych twoich inwestycji !!!

pucybucie wladzo. Masz racje gnojku, Ja zmieklem od pierwszego dnia jak kupilem grunty w Insku BO WAM W PELNI UFALEM !!!

Poza tym , jakiej zgody ja od was bede potrzebowal??? Juz zrobiliscie tyle smrodu w Gminie ze nie wiem co moge potrzebowac ,... Co ty wiesz gnojku o inwestycji i jakim prawem pisesz . Widac ze tylko prowokujesz mnie do dalszego pisania szmaciarzu. icon_cool.gif czy wy macie jakies ambicje wy :gmina , wladza, kalosze i kopacze? Przeciez co tu wypisujecie to tylko zwykla zomowska prowokacja. Chcecie palami machac gnojki, wracajcie tam skad przyszliscie i wypelnijcie szeregi zomowskie znowu i dalej czekajcie na rozkazy .....psy goncze.

Odnośnik do odpowiedzi
  • Odpowiedzi 544
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Skoro krzykacz juz sobie poszedl to mozna spokojnie napisac cos znowu o bip insko.

Jest 25.06 a poza radnymi reszta molochu nie zlozyla oswiadczen majatkowych. To juz smierdzi jakims kantem na kilometr. Gmina skoro tam w urzedzie inskim tak "ciezko" pracujesz to udziel nam informacji dlaczego nie ma tych oswiadczen majatkowych? W insku was prawo nie obowiazuje? Co tam chcecie zataic :D?

Odnośnik do odpowiedzi

W naszej porąbanej gminie nic nie jest normalne.Już zwykłe formalności typu oświadczenia majątkowe to dla nich wielki kłopot a co dopiero żwirownia.Tylko trepy mogą poważnie myśleć o czymś takim jeżeli pod nosem mają kogoś kto chętnie postawi hotel.Najczystsza forma kretynizmu.

Odnośnik do odpowiedzi

Olo, ladnie napisales....porabanej Gminie.

Ja napisze OSZUKANEJ. Jak idzie o kase to nikt nie jest porabany ale z zimna krwia dziala od 2006 roku co juz jest udokumentowane. Dlatego , tylko nie liczni dostali to co chcieli do planiw zagospodarowania. Z tego co wiem , to wiele zostalo odzucone bo Natura 2000, ale jednak ZWIROWNIA przeszla. Przeciez to swiadczy ze juz jest przekret. Kopanie dziury na 200 ha ponad 30 m w dol..... zadna proponowana inwestycja kazdego wlasciciela nawet nie moze sie rownac ze szkodami wobec Gminy , mieszkancow i przyrody.

Odnośnik do odpowiedzi

Nie rozumiem??????

W połowie roku projekt budżetu na 2011r??????

Co gmina kombinuje, kogo chce oszukać i dlaczego ????

PROJEKT BUDŻETU GMINY IŃSKO NA 2011 r.

P R O J E K T

uchwały budżetowej na 2011 rok

UZASADNIENIE

DO PROJEKTU UCHWAŁY BUDŻETOWEJ

GMINY IŃSKO

na rok 2011

Dochody

budżetu Gminy Ińsko

w 2011 roku załącznik nr 1

Dochody

budżetu Gminy Ińsko

w 2011 roku

(zadania własne) załącznik nr 1a

Wydatki

budżetu Gminy Ińsko

w 2011 roku załącznik nr 2

Wydatki

budżetu Gminy Ińsko

w 2011 roku

(zadania własne) załącznik nr 2a

Przychody i rozchody

budżetu Gminy Ińsko

w 2011 roku załącznik nr 3

Dochody i wydatki

budżetu Gminy Ińsko

związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami

w 2011 roku załącznik nr 4

Dochody i wydatki

budżetu Gminy Ińsko

związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego

w 2011 roku załącznik nr 5

Wydatki jednostek pomocniczych

w ramach budżetu Gminy Ińsko

w 2011 roku załącznik nr 6

Prognozowane dochody budżetu Gminy Ińsko

z opłat za wydawane zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych

oraz za korzystanie z tych zezwoleń w 2011 roku załącznik nr 7

Wydatki budżetu Gminy Ińsko

związane z realizacją Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Zwalczania Narkomanii w 2011 roku załącznik nr 8

Dotacje celowe

udzielone z budżetu Gminy Ińsko

na zadania własne gminy realizowane przez podmioty

nienależące do sektora finansów publicznych w 2011 roku załącznik nr 9

INFORMACJA

o przewidywanym wykonaniu dochodów budżetu Gminy

za rok poprzedzający rok budżetowy sporządzona wg stanu na koniec III kwartału 2010 roku

INFORMACJA

o przewidywanym wykonaniu wydatków budżetu Gminy

za rok poprzedzający rok budżetowy sporządzona wg stanu na koniec III kwartału 2010 roku

Informacja o sytuacji finansowej Gminy ze szczególnym uwzględnieniem aktualnego stanu zadłużenia, a także prognozy zadłużenia w roku budżetowym oraz kolejnych latach.

Odnośnik do odpowiedzi

Jak ktoś szuka ratowników w sezonie i daje takie zarobki to nie dziwota ,że nie może ich znaleźć.O tej porze to ratownicy powinni już na plaży siedzieć z gwizdkami i strzec bezpieczeństwa kąpiących się turystów.No ale jaka władza takie planowanie.Za to żwirownię zaplanował szybko i za plecami ludzi chociaż już dużo przed wyborami wiedział ,że będzie to jego kredo po wyborach.Och taki mały oszuścik :lol: Aha i jeszcze jedno Pani Kasiu proszę korektę o zatrudnieniu,bo chyba nie będziemy płacić od 24.06 skoro już prawie 29.06 wszystko na odpier....ol byle zrobić byle czas minął. icon_evil.gif

Gmina Ińsko zatrudni 4 ratowników wodnych – miejsce wyznaczone do kąpieli - Plaża Miejska w Ińsku w okresie od 24.06.2011 r. do 31.08.2011r., wraz z zakwaterowaniem dla osób zamiejscowych.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 5621-020 w godz. od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku.

Ratownik WOPR

Wymagania niezbędne:

- wiek: ukończone 18 lat

- umiejętność pracy w zespole

- posiadanie stopnia ratownika WOPR

- ważna legitymacja członka WOPR na dany rok kalendarzowy z poświadczeniem lekarskim o zdolności do pracy w charakterze ratownika;

- posiadanie zaświadczenia o ukończeniu kursu kwalifikowanej pierwszej pomocy (KPP) i uzyskanym tytułem ratownika

Miejsce pracy: miejsce wyznaczone do kąpieli – Plaża Miejska w Ińsku

Gmina zapewnia:

- zakwaterowanie (dla osób zamiejscowych)

- obiady

- stroje dla ratowników

- wynagrodzenie - kierownik 3.300 zł brutto

- pozostali - 2.000 zł brutto

Odnośnik do odpowiedzi

Konia z rzędem i tysiąc lat życia dla mieszkańca, który zrozumie o co w tym wszystkim chodzi??????

To wygląda na fikcję dla fikcji...Hahahaha

Tak można jechać na budżecie gminnym, bo ludzie nic nie rozumieją!!!!!!!!!!

Zarządzenie Nr 16 / 2011

Burmistrza Ińska

z dnia 27 czerwca 2011 roku

w sprawie: układu wykonawczego budżetu do uchwały Nr IX/57/2011 Rady Miejskiej w Ińsku z dnia 21 czerwca 2011 roku

Na podstawie art. 249 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. z 2009r Nr 157 poz. 1240; z 2010r Dz.U. Nr 28 poz. 146, Nr 96 poz. 620, Nr 123 poz. 835, Nr 152 poz. 1020, Nr 238 poz. 1578, Nr 257 poz. 1726), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku - Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz.U. z 2009r Nr 157 poz. 1241) – Burmistrz Ińska uchwala co następuje:

§ 1. Ustala się układ wykonawczy budżetu do uchwały Nr IX/57/2011 Rady Miejskiej w Ińsku z dnia 21 czerwca 2011 roku w sprawie: zmian budżetu i zmian w budżecie na 2011 rok zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Burmistrz Ińska

Andrzej Racinowski

- 2 -

Załącznik Nr 1

do Zarządzenia Nr 16/2011

z dnia 27 czerwca 2011 roku

w groszach

Lp. Dział Rozdział § Dochody Wydatki

zmniejszenie zwiększenie zmniejszenie zwiększenie

1 2 3 4 5 6 7 8

1. 921 92109 2700 - 1.300,00 - -

2. 926 92601 6330 - 333.000,00 - -

3. 926 92605 2700 - 3.500,00 - -

4. 921 92109 4210 - - - 1.300,00

5. 926 92601 6050 - - - 333.000,00

6. 926 92605 4210 - - - 3.500,00

7. 710 71004 4300 - - 13.500,00 -

8. 854 85415 3240 - - - 7.500,00

9. 921 92109 4110 - - - 1.000,00

10. 921 92109 4170 - - - 5.000,00

11. 921 92109 6059 - - 259.484,54 -

12. 921 92109 6207 284.067,50 - - -

13. 921 92109 6057 - - 284.067,50 -

14. 921 92109 6057 - - - 177.531,27

15. 921 92109 6059 - - - 74.787,14

16. 921 92109 6207 - 177.531,27 - -

Razem

284.067,50 515.331,27 557.052,04 603.618,41

Zmiany powyższe dotyczą następujących jednostek organizacyjnych:

1. Urząd Gminy i Miasta w Ińsku: poz. 1-16.

Odnośnik do odpowiedzi

Sam twój nick mówi ile ty z czytania budżetu Gminy możesz "pokumać".

Jak nic nie rozumiesz to nie mów, że to fikcja. Wejdź do Urzędu, poproś grzecznie panią z księgowości, napewno ci wytłumaczy. A jechać to ty do szkoły... guziczku z....

Odnośnik do odpowiedzi

Gmina ty nie myśl że naród taki nie tomny.Wszyscy czytający dobrze zrozumieli ile kasy leci przez palce na wasze pensje i diety.Gusik wytknął zresztą inteligentnie jak szafujecie kasą na kartce.To ten artykuł idealnie dla ciebie z dedykacją ,że nie jesteś taki mądry jak się malujesz.Kto chce będzie umiał to rozszyfrować i bynajmniej ja tego bym na stronie gminnej nie znalazł.To dobrze ,że ludzie takie rzeczy zaczynają śledzić to dobrze rokuje na przyszłość.A jak przeczytają artykuł poniżej to sobie uświadomią ,że mogą jeszcze więcej.OBY :D

Przedstawiciele ruchów miejskich apelują do prezydentów, burmistrzów i radnych, by o zarządzaniu miastem decydowali razem z mieszkańcami. W środę tzw. tezy miejskie przekazali lokalnym władzom. W niektórych miastach umieszczono je na drzwiach ratusza.

Dziewięć tez to efekt zakończonego przed dwoma tygodniami w Poznaniu Kongresu Ruchów Miejskich. Wzięło w nim udział ok. 100 osób reprezentujących ok. 50 organizacji z 17 miast. Według organizatorów, było to pierwsze w Polsce spotkanie ruchów miejskich tej skali.

Przedstawiciele organizacji uczestniczących w kongresie postanowili "przybić" w środę dokument z tezami do drzwi ratusza m.in. w Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Sopocie i Łodzi.

Jak powiedział prezes Stowarzyszenia My-Poznaniacy, Andrzej Białas, przybijanie tez ma charakter symboliczny - chodzi o przekazanie przedstawicielom władz poszczególnych miast przesłania od uczestników kongresu. - Musimy przypominać władzy przyjmującej taką pozycję, że "wie lepiej", że mieszkańcy są elementem bardzo ważnym do brania udziału w zarządzaniu i rządzeniu miastem. Organizacje społeczne, które w mieście działają, powinny być ważnym partnerem do zarządzania - podkreślił.

Odnośnik do odpowiedzi

Do tępej władzy.

Udzielam ci odpowiedzi zakuta pało. Cyferki zgadzają się co do joty. Tylko ty nie rozumiesz,że można je przesuwać w działach i nie tylko zawsze zgodnie z potrzebami. Czasami to idzie zgodnie z propagandą. Stąd też gmina ma tylko i wyłącznie na pensje i bieżące wydatki. Trzeba było pieniądze z byłego tartaku "zainwestować" w inwestycje z dotacjami UE, wówczas by pracowały. A tak poszły się rypać. Czyli zostały"przejedzone". Mieszkańcy tego nie rozumieją , bo i skąd ale ty gminny cwaniak dokładnie wiesz o co chodzi.Przy okazji wytłumacz wszystkim mieszkańcom , kiedy do Ińska "spłyną " te ogromne wpłaty ze żwirowni.Jak znam życie to nawet żebyście stanęli na nosie to minimum 3-5 lat. A wtedy już buraka może nie być i co się wówczas stanie???????? To już będą dużo mniejsze wpływy, niż dzisiaj, bo i budżet ulegnie podwyżkom. Ale opłaty ze żwirowni pozostaną na tej samej wysokości. Innymi słowy zgliszcza i niewielkie jak na przychody spółki "datki" dla nie mądrej gminy: czytaj buraka i obecnych radnych.

Odnośnik do odpowiedzi
Sam twój nick mówi ile ty z czytania budżetu Gminy możesz "pokumać".

Jak nic nie rozumiesz to nie mów, że to fikcja. Wejdź do Urzędu, poproś grzecznie panią z księgowości, napewno ci wytłumaczy. A jechać to ty do szkoły... guziczku z....

Chodziło o GuS(główny urząd statystyczny)ik a nie guzik palancie...

Myśl zanim coś napiszesz bo umiejętności dedukcyjnych nie posiadasz...

Odnośnik do odpowiedzi

A czego ty wymagasz od tych wielkich uczonych z podstawówką radnych???Dla nich gusik to to samo co guzik.No i jak tu się z tej władzy i gminy nie śmiać.Teraz Racin będzie wszystko obiecywał i wszystko wszystkim załatwiał byleby ludziska nie poszły do referendum albo żeby głosowały na żwirownię.Ale mi się wydaje ,że musiałby to być naprawdę człowiek desperat który tylko swoje pieniądze liczy bo żwirownia żadnych korzyści nie da a tylko same problemy i klopoty.Przedsmak ludzie przecież mieli przy Storkowie i dobrze wiedzą czym to pachnie .Może my i naród ciemny ale oczy i rozum mamy swój.Ja się zgadzam oni tylko na kartkach te liczby zmieniają nic więcej.A pieniędzy ciągle nie ma i długo nie będzie.Bo trza mieć trochę oleju w glowie żeby myśleć.

Odnośnik do odpowiedzi

Dlaczego na oficjalnej stronie BIP gminy Ińsko nie ma dokumentu z RIO??? Mieszkańcy chcą wiedzieć jak was widzi kontrola finansowa w każdym zakresie.

Na rok 2010 do prognozy kwoty długu, informacji o stanie mienia, opinii regionalnej izby obrachunkowej stosuje się przepisy ustawy z 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych.

Odnośnik do odpowiedzi
  • 2 tygodnie później...

Tak o dostępie pisze urzędnik w gminie Ińsko:

Stosownie do art. 8 ust. 4 ustawy o dostępie do informacji publicznej informujemy, że:

Udostępnianie informacji publicznych nieudostępnionych w Biuletynie Informacji Publicznej następuje poprzez:

wywieszanie informacji, w tym aktów prawnych organów Miasta i Gminy Ińsko na tablicy ogłoszeń ,

udostępnianie materiałów dokumentujących posiedzenia organów kolegialnych , oraz udostępnianie dokumentów na pisemny wniosek, złożony w Miasta i Gminy Ińsko.

Nie jest wymagany wniosek w przypadku dokumentów, których udostępnienie może nastąpić niezwłocznie.

Dostęp do informacji publicznej następuje również w drodze wstępu na posiedzenia organów kolegialnych Miasta i Gminy Ińsko. O terminie, miejscu i porządku obrad tych organów zawiadamia się poprzez ogłoszenie na tablicy ogłoszeń Miasta i Gminy Ińsko, wywieszane nie później niż 3 dni przed planowanym terminem posiedzenia.

A tak mówi o tym samym stosowny artykuł:

Art. 8. 1. Tworzy się urzędowy publikator teleinformatyczny - Biuletyn Informacji Publicznej - w celu powszechnego udostępniania informacji publicznej, w postaci ujednoliconego systemu stron w sieci teleinformatycznej, zwany dalej "Biuletynem Informacji Publicznej".

2. Informacje publiczne są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej przez podmioty, o których mowa w art. 4 ust. 1 i 2.

3. Podmioty, o których mowa w art. 4 ust. 1 i 2, obowiązane są do udostępniania w Biuletynie Informacji Publicznej informacji publicznych, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-3, pkt 4 lit. a) tiret drugie, lit. c) i d) i pkt 5. Podmioty, o których mowa w zdaniu pierwszym, mogą udostępniać w Biuletynie Informacji Publicznej również inne informacje publiczne.

4. Podmioty, o których mowa w art. 4 ust. 1 i 2, są obowiązane do udostępniania w Biuletynie Informacji Publicznej informacji dotyczących sposobu dostępu do informacji publicznych będących w ich posiadaniu i nieudostępnionych w Biuletynie Informacji Publicznej.

5. W przypadku wyłączenia jawności informacji publicznej, w Biuletynie Informacji Publicznej podaje się zakres wyłączenia, podstawę prawną wyłączenia jawności oraz wskazuje się organ lub osobę, które dokonały wyłączenia, a w przypadku, o którym mowa w art. 5 ust. 2, podmiot, w interesie którego dokonano wyłączenia jawności.

6. Podmioty udostępniające informacje publiczne w Biuletynie Informacji Publicznej są obowiązane do:

1) oznaczenia informacji danymi określającymi podmiot udostępniający informację,

2) podania w informacji danych określających tożsamość osoby, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji,

3) dołączenia do informacji danych określających tożsamość osoby, która wprowadziła informację do Biuletynu Informacji Publicznej,

4) oznaczenia czasu wytworzenia informacji i czasu jej udostępnienia,

5) zabezpieczenia możliwości identyfikacji czasu rzeczywistego udostępnienia informacji.

Czy to jest ten sam tekst i te same zasady prawa????? Czy to jest oszustwo władzy!!!!

Odnośnik do odpowiedzi
  • 2 tygodnie później...

Iński BIP to fikcja tego, do czego zobowiązuje prawo zarówno burmistrza jak i radę miejską.W Ińsku praktykuje się ukrywanie dokumentów, bądź ich przetrzymywanie do zatwierdzenia na następnym posiedzeniu rady.Jest to niezgodne z prawem i powoduje niedowierzanie w rzeczywiste zamiary lokalnej władzy.A oto do nauki dla gminnych oszustów werdykt sądu na temat udostępniania informacji przez urzędników wszelkiej maści:

Byłeś nieobecny, wystąp o protokół:

Każdy ma prawo bezpłatnie zapoznać się z protokołami dokumentującymi sesje rady i jej komisji

Działalność organów gminy jest jawna. Oznacza to, że obywatele – nie tylko mieszkańcy danej jednostki samorządu – mogą zapoznać się z przebiegiem prac rady (wójta) i efektami ich działań. Ustawa o samorządzie gminnym gwarantuje m.in. możliwość osobistego przysłuchiwania się obradom rady i jej komisji (art. 11b). Prawo to obejmuje także rejestrowanie przez obywatela dźwięku i obrazu.

Jeżeli ktoś nie może przyjść na sesję, to wolno mu zapoznać się z protokołami dokumentującymi jej przebieg. Zasady dostępu do nich i korzystania zawiera statut gminy. Co istotne, nie może on w żaden sposób ograniczać prawa obywateli do zapoznania się z protokołami z sesji rady, np. poprzez żądanie formalnego zatwierdzenia przez radę czy też wniesienia opłaty administracyjnej. Potwierdza to orzecznictwo, m.in. wyroki Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu z 21 stycznia 2009 r., sygn. III SA/Wr 537/08.

Pobieraniu opłat za dostęp do protokołów sesji rady (jej komisji) sprzeciwia się także ustawa o dostępie do informacji publicznej. Zgodnie bowiem z jej art. 7 ust. 2 jest on bezpłatny. Jak wynika z art. 15, podmiot zobowiązany do udostępnienia informacji publicznej może żądać opłaty, ale tylko wówczas, gdy ponosi dodatkowe koszty związane z jej wytworzeniem. Obywatel może zostać zatem zobowiązany do zapłacenia za wydanie mu kserokopii interesujących go fragmentów protokołu, ale za samo przeglądanie w siedzibie urzędu (lub też innym przeznaczonym do tego miejscu) żadna opłata się nie należy.

Odnośnik do odpowiedzi

Tutaj zabrano z ważnych dla mieszkańców pozycji,a teraz "sie włoży" tam gdzie "pasuje"???? :D

- P R O J E K T –

Uchwała

Rady Miejskiej w Ińsku

z dnia 01 sierpnia 2011 roku

w sprawie: zmian w budżecie na 2011 rok

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r Nr 142 poz. 1591; z 2002r Dz.U. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806; z 2003r Dz.U. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568;

z 2004r Dz.U. Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz. 1203, Nr 167 poz. 1759; z 2005r Dz.U. Nr 172 poz. 1441, Nr 175 poz. 1457; z 2006r Dz.U. Nr 17 poz. 128, Nr 181 poz. 1337; z 2007r Dz.U. Nr 48 poz. 327, Nr 138 poz. 974, Nr 173 poz. 1218; z 2008r Dz.U. Nr 180 poz. 1111, Nr 223 poz. 1458; z 2009 r. Nr 52 poz. 420, Nr 157 poz. 1241; z 2010r Nr 28 poz. 142, Nr 28 poz. 146, Nr 40 poz. 230, Nr 106 poz. 675, Nr 117 poz. 679) – uchwala się co następuje:

§ 1. Zmniejszyć i zwiększyć wydatki budżetu gminy w zakresie zadań własnych na ogólną kwotę 28.449,00 zł następująco:

1) ZMIEJSZYĆ WYDATKI :

- w dziale 630 – Turystyka, rozdział 63095 – Pozostała działalność, § 4270 –

Zakup usług remontowych - 10.000,00 zł

- w dziale 700 – Gospodarka mieszkaniowa, rozdział 70095 – Pozostała

działalność, § 4270 - Zakup usług remontowych - 4.924,00 zł

- w dziale 710 – Działalność usługowa, rozdział 71035 – Cmentarze,

§ 4270 – Zakup usług remontowych - 3.000,00 zł

- w dziale 750 – Administracja publiczna, rozdział 75045 – Kwalifikacja

wojskowa, § 3030 – Różne wydatki na rzecz osób fizycznych - 50,00 zł

- w dziale 750 – Administracja publiczna, rozdział 75045 – Kwalifikacja

wojskowa, § 4300 – Zakup usług pozostał - 100,00 zł

- w dziale 851 – Ochrona zdrowia, rozdział 85195 – Pozostała działalność,

§ 4300 – Zakup usług pozostał - 475,00 zł

- w dziale 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska, rozdział

90004 – Utrzymanie zieleni w miastach i gminach, § 4210 –

Zakup materiałów i wyposażenia - 2.000,00 zł

- w dziale 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska, rozdział

90095 – Pozostała działalność, § 4210 – Zakup materiałów

i wyposażenia - 7.900,00 zł

Odnośnik do odpowiedzi

Patrzcie jakie aktualności są podane na stronie gminnej: :D

dodano 17-06-2011

IX SESJA RADY MIEJSKIEJ W IŃSKU

Z A W I A D O M I E N I E

Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) Przewodniczący Rady Miejskiej w Ińsku zwołuje XI SESJĘ RADY MIEJSKIEJ

na dzień 21 CZERWCA 2011 (wtorek) o godzinie 16:00

Miejscem obrad będzie sala konferencyjna Urzędu Gminy i Miasta Ińsko.

Odnośnik do odpowiedzi

PRZEDMIOT REFERENDUM FAKULTATYWNEGO

Jest on określony jako sprawy dotyczące wspólnoty samorządowej, mieszczące się w zakresie zadań i kompetencji organów danej jednostki samorządowej. W sprawach, które należą do zakresu kompetencji organów samorządu terytorialnego mogą nie te organy a mieszkańcy.

Referendum może być uruchomione albo z inicjatywy jednostki samorządu terytorialnego, albo na wniosek mieszkańców (wniosek co najmniej 10% uprawnionych do głosowania mieszkańców gminy albo powiatu, posiadających zameldowanie na pobyt stały i czynne prawo wyborcze, albo co najmniej 5% uprawnionych do głosowania mieszkańców województwa posiadających czynne prawo wyborcze. Z wnioskiem o przeprowadzenie referendum w sprawie odwołania organu stanowiącego danej jednostki samorządu terytorialnego mogą występować jedynie mieszkańcy.

Mieszkańcy muszą złożyć wniosek odpowiedniemu organowi stanowiąco-kontrolnemu, organ jest związany treścią takiego wniosku (jeśli wniosek spełnia ustawowe wymogi i nie prowadzi do rozstrzygnięć sprzecznych z prawem) Istnieją pewne regulacje prawne, które gwarantują możliwie szybkie przeprowadzenie referendum z inicjatywy mieszkańców. Uchwała organu stanowiąco-kontrolnego w sprawie przeprowadzenia referendum lub ewentualnego odrzucenia wniosku mieszkańców musi być podjęta nie później niż w ciągu 30 dni od dnia przekazania takiego wniosku przez mieszkańców organowi wykonawczemu jednostek samorządu terytorialnego. W przypadku uchwały odrzucającej wniosek mieszkańców, albo gdy organ stanowiąco-kontrolny nie podejmie uchwały w ciągu owych 30 dni, mieszkańcy, którzy inicjowali referendum mają 14 dni na złożenie skargi do sądu administracyjnego w tej sprawie, a sąd ma 14 dni na rozpatrzenie skargi. Rozstrzygnięcie, które uwzględnia skargę zastępuje uchwałę organu stanowiąco-kontrolnego.

WAŻNOŚĆ REFERENDUM

Do niedawna progiem ważności była 30% frekwencja. Rozwiązanie, które obowiązuje od kadencji samorządowej z 2006 jest wyrazem dwóch stanowisk – obniżenia progu jak i jego pozostawienia. Dalej przyjmuje się, że aby referendum lokalne było ważne musi w nim wziąć udział co najmniej 30% mieszkańców uprawnionych do głosowania.

Odnośnik do odpowiedzi

Panie burmistrzu, dwa dni temu wybraliście skład Komisji referendalnej.A może by tak wzorem waszych propagandowych ujęć różnych imprezek podać do publicznej wiadomości skład ludzi z waszej rady, mędrców do sprawy referendum. Przecież to jest ważniejsza dla mieszkańców sprawa niż wasza beznadziejna propaganda. Swoją drogą takie, a nie inne postępowanie, a raczej wasza perfidia, też coś oznacza. Piszecie o bzdurach a nie podajecie istotnych faktów.Mam nadzieję ,że mieszkańcy gminy to śledzą, bo jest to swoisty sposób na dezinformację lub jak kto woli brak informacji. icon_mrgreen.gif

Odnośnik do odpowiedzi

Burmistrz Ińska ogłasza drugi przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż na własność działki niezabudowanej numer geodezyjny 280/4, położonej w obrębie Ścienne gmina Ińsko.

Z później kupi ten , co miał kupić "za darmo".a burak będzie lamentował jaki on biedny i nie ma na podwyżki.O inwestycjach nie wspomnę. icon_cool.gif

Odnośnik do odpowiedzi

http://bonafides.pl/home/content/view/539/89/

Specjalnie dla ludzi tutaj zamieszczam to.

Przeczytałem, porównałem i nie dowierzam...

U nas za bip odpowiedzialne za to osoby powinny zostać pozbawione pracy.

Porównałem sobie bip innych gmin i nawet chociwelski wygląda 100x lepiej niż nasz.

Nie dość, że u nas sie powielają informacje co wk*rwia nieziemsko bo niby jak mam przeglądać jakieś informacje jak milion razy wpisany jest przetarg w którym jeszcze są błedy.

Odnośnik do odpowiedzi

No i prosze bardzo. A nie mowilem? Szczeki Wam opadly?

Witamy w normalnym swiecie gdzie bip jest dla ludzi robiony a nie pod urzednikow, ktorym wygodnie jest utrzymywac syf :D. O samym stowarzyszeni slyszalem juz wczesniej ale, ze robi takie rzeczy to nie wiedzialem. Kilka rzeczy mi sie nasuwa jak to czytalem. Pierwsza, inski bip w takim stanie to porazka dla gminy. Druga, odpowiedzialni za to powinni albo stracic prace albo powinni poniesc jakas kare finansowa. Trzecia, o czym racinowski mowi twierdzac, ze wszystko jest z mysla o mieszkancach jak bip o tym nie swiadczy icon_e_geek.gif ...

Brawo za ten link na pewno jeszcze bede przytaczal jakies wypowiedzi bo warto. Moze ktorys z radnych sie odezwie i zmieni cos bo jak nie to predzej czy pozniej gmina na tym na pewno straci.

Odnośnik do odpowiedzi

Bo u nas panuje despotyzm racinowski. To jest taka skrzywiona forma demokracji gdzie każdy jest ważny jak są wybory a kiedy przychodzi faktyczne rządzenie to wtedy mieszkańcy trafiają na margines. Burku jak możesz to kup sobie taczke. Takie buraka jak ty to tylko taczką można z budynku wywieźć :lol: :lol: :lol:

Odnośnik do odpowiedzi
http://bonafides.pl/home/content/view/539/89/

Specjalnie dla ludzi tutaj zamieszczam to.

Przeczytałem, porównałem i nie dowierzam...

U nas za bip odpowiedzialne za to osoby powinny zostać pozbawione pracy.

Porównałem sobie bip innych gmin i nawet chociwelski wygląda 100x lepiej niż nasz.

Nie dość, że u nas sie powielają informacje co wk*rwia nieziemsko bo niby jak mam przeglądać jakieś informacje jak milion razy wpisany jest przetarg w którym jeszcze są błedy.

Patrzcie na to, że inne gminy wrzucaja jakieś dokumenty nawet jeżeli są one niewymaga.

Oczy wypadają z orbit jak się widzi te bip innych gmin. To nasz to jest jednym wielkim śmietniskiem.

Kto za bip odpowiada?

Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...