Skocz do zawartości

Rola Burmistrza w przestrzeganiu prawa


guest

Rekomendowane odpowiedzi

Żeliwne ramy nie są izolatorami.Będzie w dalszym ciągu strata ciepła, a i skroplona para uszkadzać będzie tynki(ścianę).

A może to wy jesteście już nieodwracalnie uszkodzeni i skrapla wam się reszta mózgownicy?

Żart oceniam na 10/10 :D

Odnośnik do odpowiedzi
  • Odpowiedzi 277
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Ja tam tego jako żartu nie oceniam. Są wymagania i trzeba je spełnić tak by było w przypadku każdego mieszkańca. Jeśli gmina każdemu mieszkancowi utrudniałaby te prace a tak by było na bank to czemu Racin może łamać prawo jako urząd. Na dodatek nie ma gwarancji , ze po wykonaniu zadania konserwator nie każe nam tego demontować. Czy to tak trudno robić wszystko zgodnie z wymogami prawa?????

Odnośnik do odpowiedzi
Nie masz racji. Jeśli nie jest w rejestrze zabytków to nie trzeba się nikogo prosić. Znów ten wasz Włodzio wam mózgi pierze. Jak można dać się tak sterować emerytowanemu górnikowi?

A wy niepiśmienni radni chcecie dobrze ? No to zróbcie dobrze swoim starym, bo gminie już zrobiliście aż za dobrze, to widać gołym okiem.

Odnośnik do odpowiedzi
  • 3 tygodnie później...
Nowa Biedronka w Stargardzie. Pojutrze otwarcie.

Na miejscu, gdzie był Polmozbyt przy ulicy Szczecińskiej 127, stanął sklep sieci Biedronka. Już zamontowano szyld i rozłożono towar na półkach. Pojutrze otwarcie.

A w Ińsku "genialny" burmistrz otworzy mieszkańcom "nową" żwirownię.

Forsa będzie leciała z góry za darmo...... ;)

Odnośnik do odpowiedzi
samorządowcy
Sektor publiczny zatrudnia 3,5 mln osób. To 21,6% pracujących w Polsce. Odsetek ten jest znacznie większy niż w Niemczech (14,8%) czy Hiszpanii (16,7%).

Administrację publiczną możemy rozdzielić na trzy główne sekcje: państwową, rządową i samorządową. Z wyliczeń FOR: Najwyższy wzrost zatrudnienia odnotowano w administracji samorządowej - od 2004 roku zatrudnienie wzrosło tam o 31,2% do poziomu 256 tys. W administracji państwowej zatrudnienie wynosiło w 2010 roku 63 tys. (w tym 10 tys. sędziów), co oznacza wzrost od 2004 roku o 19,5%. Jedynie niewielki wzrost (o 6,4%) odnotowała administracja rządowa, gdzie liczba etatów wynosi 678 tys., w tym 102 tys. policjantów, 100 tys. żołnierzy, 30 tys. strażaków, i 27,5 tys. strażników więziennych.

I to pokazuje wydolność samorządu gminnego w Ińsku. Mieszkańców na przestrzeni lat ubyło, za to przybyło urzędników a co za tym wzrost wydatków na ich nieefektywną a wręcz nieudolną i nie merytoryczną pracę pod swojego szefa.Ten dla odmiany , też jest pseudo ekspertem od wszystkiego. Gmina musi zginąć przy takim zarządzaniu.

Odnośnik do odpowiedzi
Najpierw sprawdź czy rzeczywiście przybyło urzędników, a potem opowiadaj te swoje pierdoły, podpierane mądrymi cytatami - ekspercie od siedmiu boleści !!

To nie jest cytat lecz statystyka.Jest was jak psów a wyników żadnych.Powiedziała bym nawet,że przez takich jak wy budżet ginie, bo go przeżeracie. Zamiast wykorzystać na inwestycje z dofinansowaniem UE.Najlepszym tego przykładem jest Paluch i kilku innych "panienek" od pierdzenia w stołek.

Odnośnik do odpowiedzi
ie będzie można obsadzić stanowiska sekretarza gminy, powiatu lub województwa w drodze powierzenia obowiązków - zakłada poselski projekt nowelizacji ustawy o pracownikach samorządowych

Wypisz , wymaluj jak w Ińsku ....

Odnośnik do odpowiedzi

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-oneci ... omosc.html

To nie jest państwo Polaków, na wszystkich szczeblach władzy korupcja,złodziejstwo,bezprawie w imieniu prawa, traktowanie narodu jak tępej masy do wykorzystania. Efekt, coraz większa bieda i beznadzieja. Ta władza nie służy narodowi lecz własnym, biznesom. Kto ich wybrał ? No właśnie, ludzie !!!!! A czy ci ludzie mają rozum ? Nawet po takim zadupiu jak gmina Ińsko widać bez okularów, że nie !!!! Trochę podpuchy,kiełbasek wyborczych z piwem i wszyscy głupieją.Oby tak dalej, bo trzeci świat jest przed nami.....

Odnośnik do odpowiedzi
  • 3 tygodnie później...

Co to ma być burmistrzu z tą rurą w Ściennym. Ile razy będziemy tytłać się w błocie. Co i rusz mamy wykopaliska w centrum wsi. Ile jeszcze opasek nałożycie na spękane starocie. Może załóżcie sobie opaskę na oczy bo jak widać oczami nic nie widzicie. Podam was do sądu wtedy wyjdzie czyja droga czyje rury. Bo na razie to niczyje.

Odnośnik do odpowiedzi
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
burek w służbie gminy

http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120904/GRYFICE/120909875

A czy w Ińsku jest inaczej?Może nie tyle kilometrów ale jednak wozi dupę pod dom służbowym samochodem, obciążając i tak już ledwo zipiącą gminę kosztami paliwa i remontów. Czyżby d*** tego burka była inna niż mieszkańców? Rozumiem ,że w trakcie pracy trzeba gdzieś służbowo pojechać.Chodzi ze swoją "sportsmenką" robiąc dziesiątki kilometrów ale do pracy wozi się służbowym wozem? To ma być ta uczciwa i dbająca o interesy gmina persona? Dla mnie to raczej przejaw głupoty i zadufania w swoje "ego".

Odnośnik do odpowiedzi
  • 2 tygodnie później...
Jak twierdzi dzisiejszy "Fakt" premier Donald Tusk i ministrowie rozdali nagrody swoim urzędnikom. W sumie przeznaczono na nie 19,8 miliona złotych.

A dlaczego nic nie wiemy ile daje sobie i swoim lizusom burek? Przecież tacy jak oni, żyjący z naszych podatków, pewni o stabilność pracy nieroby,powinni się spowiadać przynajmniej raz na kwartał.

To,że mieszkańcy nie do końca sobie uświadamiają ten fakt wcale nie znaczy,że w gminie jest ktokolwiek zasługujący na pobierane apanaże.Najlepiej o tym świadczy opóźniona ww rozwoju o przynajmniej sto lat gmina.

Odnośnik do odpowiedzi

BURMISTRZ IŃSKA

  • Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
    1. nazwa stanowiska : podinspektor ds. planowania przestrzennego i gospodarki
      odpadami;

    2. wymiar czasu pracy: pełny etat tj. 40 godzin tygodniowo;

    3. umowa o pracę zostanie zawarta na czas nieokreślony.

  • Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
    1. posiadać obywatelstwo polskie;

    2. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektor ds. planowania przestrzennego i gospodarki odpadami;

    3. cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

    4. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać w pełni z praw publicznych;

    5. nie być karaną za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie może toczyć się przeciwko niej postępowanie karne;

    6. posiadać wykształcenie wyższe o kierunkach: preferowane - prawo, administracja samorządowa, ochrona środowiska lub wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i podjęte dokształcanie w podanych kierunkach;

  • Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowa-dzany jest nabór:
    1. co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe;

    2. znajomość zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach; znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;

    3. znajomość obsługi mediów elektronicznych,

    4. prawo jazdy kategorii „Bâ€.

  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
    • W zakresie planowania przestrzennego:
      1. opracowywanie projektów uchwał w sprawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;

      2. inicjowania zmian oraz interpretacji miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy;

      3. prowadzenie spraw związanych z planowaniem przestrzennym w zakresie realizacji planu zagospodarowania przestrzennego;

      4. naliczanie opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;

      5. wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego;

      6. prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;

      7. nadzór w zakresie zachowania walorów estetycznych, plastycznych i użytkowych gminy;

      8. wydawanie zaświadczeń określonych przepisami prawa;

      9. opiniowanie projektów koncesji na wydobywanie kopalin;

      10. opracowanie projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło i w energię elektryczną dla obszaru Gminy.

4.2 w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu porządku i czystości

w gminie:

  • prowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej ww. gospodarki,

  • przygotowanie projektów uchwał związanych z wprowadzeniem w życie nowelizacji ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,

  • przygotowanie specyfikacji przetargowej dotyczącej nowych zasad gospodarki odpadami,

  • wykonywanie innych czynności niezbędnych do wprowadzenia nowego systemu gospodarki odpadami,

  • zarządzanie systemem gospodarowania odpadami komunalnymi,

  • prowadzenie spraw związanych z Regionalną Instalacją Gospodarki Odpadami,

  • nadzór nad realizacją obowiązków właścicieli nieruchomości związanych z utrzymaniem czystości i porządku,

  • prowadzenie rejestru działalności regulowanej,

  • prowadzenie ewidencji bezodpadowych zbiorników na nieczystości płynne, przydomowych, oczyszczalni ścieków, ewidencji umów o odbiór odpadów komunalnych, kontroli przestrzegania przepisów dotyczących utrzymania czystości i porządku w gminie,

  • współuczestniczenie w opracowywaniu projektów aktów prawa wynikających z zajmowanego stanowiska pracy,

  • sporządzanie sprawozdań wynikających z zakresu działania stanowiska,

  • współuczestniczenie w organizowaniu przetargów na odbieranie i zagospodarowanie odpadów,

  • prowadzenie ewidencji naliczeń i wpłat z tytułu gospodarki odpadami;

4.3 pozostałe zadania:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z zasadami określonymi przez przepisy prawa materialnego ,KPAâ€, ustawy o pracownikach samorządowych oraz przepisów regulujących pragmatykę pracowników administracji samorządowej,

  • współpraca z obsługą prawną Urzędu w trakcie prowadzonych postępowań administracyjnych.

Tyle żąda od urzędnika ale sam w tym zakresie ma zerową wiedzę. Wszystko bierze poprzez pryzmat "gumaka". Nic dziwnego,że Z.K. czuł się jaki "udzielny książę". Po tylu latach swoich kombinacji nikt mu w gminie nie podskoczył. Niewielu wie ,że rozsprzedał tereny , które nigdy nie powinny być sprzedane. Ale kto ma o tym wiedzieć? Racinowski? Terebecki? A może reszta tej kliki?

Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...