rajca Napisano 17 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Września 2012 Jeszcze większe "bąki" ty puszczasz olo ! Dajesz do zrozumienia, że organy kontrolne działają wspólnie i w porozumieniu z podmiotem kontrolowanym w tuszowaniu przestępstw przeciwko skarbowi państwa ! Coś takiego mógł wymyśleć tylko kompletny ignorant !Zapoznaj się z kilkoma ustawami, przepisami (np.do jakiej wysokości samorządy mogą zaciągać kredyty, czy i jak można przesuwać środki w budżecie między poszczególnymi jego działami ), i porównaj poszczególne dane z budżetu naszej Gminy.Otrzymasz odpowiedź dlaczego RIO nie zgłasza "przekrętów" do ABW.Wykaż trochę dobrej woli i powertuj uczciwie w necie,a nie tylko demagogia i populizm. Odnośnik do odpowiedzi
Gość Napisano 17 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Września 2012 "rajco" ty jak walniesz to tylko prychać ze śmiechu. Nikt nie będzie sam na siebie donosił. Skończ z tymi przestępstwami bo sam to wyciągnąłeś z szuflady i nakręcasz koniunkturę. Samo to, że zaciągnąłeś kredyty na 20-30 lat i zadłużyłeś gminę to daje nam wszystkim mieszkańcom prawo myśleć o tobie jak o najgorszym gospodarzu. Dla siebie też zaciągasz takie kredyty, że nie płacisz przez 4 lata a potem niech sąsiad się o twoje martwi? No to tak właśnie zrobiłeś z gminą. Nic teraz nie spłacacie a potem inni będą musieli za was zmyć głowę i martwić się skąd wziąć na wasze długi. Ty i to twoje rio wszyscy gracie do siebie. Dajcie spokój z tym abw bo śmiech w biały dzień. O nas już nawet Pan Bóg zapomniał. Odnośnik do odpowiedzi
Gość Napisano 18 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Września 2012 Jeszcze większe "bąki" ty puszczasz olo ! Dajesz do zrozumienia, że organy kontrolne działają wspólnie i w porozumieniu z podmiotem kontrolowanym w tuszowaniu przestępstw przeciwko skarbowi państwa ! Coś takiego mógł wymyśleć tylko kompletny ignorant !Zapoznaj się z kilkoma ustawami, przepisami (np.do jakiej wysokości samorządy mogą zaciągać kredyty, czy i jak można przesuwać środki w budżecie między poszczególnymi jego działami ), i porównaj poszczególne dane z budżetu naszej Gminy.Otrzymasz odpowiedź dlaczego RIO nie zgłasza "przekrętów" do ABW.Wykaż trochę dobrej woli i powertuj uczciwie w necie,a nie tylko demagogia i populizm.To weźcie kredyt na milion od razu. Przecież możecie :D .... Odnośnik do odpowiedzi
opozycjonista Napisano 18 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Września 2012 (edytowane) Jeszcze większe "bąki" ty puszczasz olo ! Dajesz do zrozumienia, że organy kontrolne działają wspólnie i w porozumieniu z podmiotem kontrolowanym w tuszowaniu przestępstw przeciwko skarbowi państwa ! Coś takiego mógł wymyśleć tylko kompletny ignorant !Zapoznaj się z kilkoma ustawami, przepisami (np.do jakiej wysokości samorządy mogą zaciągać kredyty, czy i jak można przesuwać środki w budżecie między poszczególnymi jego działami ), i porównaj poszczególne dane z budżetu naszej Gminy.Otrzymasz odpowiedź dlaczego RIO nie zgłasza "przekrętów" do ABW.Wykaż trochę dobrej woli i powertuj uczciwie w necie,a nie tylko demagogia i populizm.Inaczej będziesz pisał jak opublikuje zestawienie finansowe Gminy Ińsko i innej, wybranej przeze mnie gminy. Jestem bardzo ciekawy tego co będziesz w stanie napisać o tym, że Gmina Ińska mając porównywalną liczbę mieszkańców ma budżet czasami dwukrotnie i trzykrotnie mniejszy. Edytowane 18 Września 2012 przez opozycjonista Odnośnik do odpowiedzi
rajca Napisano 18 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Września 2012 Za długo jesteś w opozycji aby merytotycznie dyskutować o budżecie. Choć troszeczkę "przytul" się do władzy ??! Odnośnik do odpowiedzi
Gość Napisano 18 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Września 2012 Za długo jesteś w opozycji aby merytotycznie dyskutować o budżecie. Choć troszeczkę "przytul" się do władzy ??!Ta władza jedzie odorem przeszłości. Jest mi nie po drodze z takimi gminnymi fachowcami od siedmiu boleści. Dotyczy to też radnych na czele z Terebeckim, specjalistą od wodolejstwa i omamiania mieszkańców. Odnośnik do odpowiedzi
MichałK Napisano 18 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Września 2012 Rajca oczywiście odwraca kota ogonem kredyty, których spłata odroczona jest na lata późniejsze, a zobowiązania wymagalne, które powinniście zapłacić to całkiem dwie inne rzeczy. Do tego stopnia gmina jest zaniedbana, że grozi nam brak dofinansowania na mieszkania socjalne w Ciemniku. Jeżeli budowa nie zostanie zakończona w określonym terminie to dofinansowanie przepadnie a chodzi tu o sumę bagatela 500 tys. złotych !!! Jeżeli nawet burmistrz wystosuje pismo o przesunięcie terminu to nie ma pewności, że uzyska na to zgodę. Istnieje duże niebezpieczeństwo, że gmina nasza może być pół miliona do tyłu. To jest przykład gospodarności, aż strach pomyśleć co będzie za 2 lata. Odnośnik do odpowiedzi
niedoinformowany Napisano 19 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Września 2012 Informacja o wynikach naboruna stanowisko urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej w Ińsku – Asystent rodziny. Informuję, że wyniku zakończonego postępowania weryfikacyjnego na ww. stanowisko zatrudniona zostanie Pani Agnieszka Seroczyńska, zam. Ińsko. Pani Agnieszka Seroczyńska wykazała się oczekiwaną wiedzą dla ww. stanowiska pracy. Ukończyła studia wyższe magisterskie na kierunku pedagogika. Wykazała się odpowiednim doświadczeniem zawodowym w pracy z dziećmi oraz ich rodzicami jak również umiejętnościami interpersonalnymi.Kierownik OPSMariola Hochhaus Pni Kierownik jest jak Burmistrz tyle podaje na BIP ile chce. Bynajmniej ja chcę wiedzieć ile było podań, jakie kwalifikacje mieli pozostali czy w ogóle było w czym wybierać czy wybrano bo to była jedyna oferta. Te i inne pytania chyba są zasadne do takiej chyba raczej dezinformacji. Proszę podawać prawdę i publikowaniu wiedzy dla mieszkańców to wprost wynika z ustawy. Jaka to INFORMACJA jest podana??? Tyle co kot napłakał!!!!! Odnośnik do odpowiedzi
co to jest Napisano 21 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Września 2012 Tytuł dokumentu Zaktualizował Data aktualizacji Materiały na XXII Sesję Rady Miejskiej w Insku w dn. 29.08.2012 r. Monika Kwiecień 2012-09-20 14:26:46 Materiały na XXIII Sesję Rady Miejskiej w Insku w dn. 27.09.2012 r. Monika Kwiecień 2012-09-20 14:26:42 Materiały na XXIII Sesję Rady Miejskiej w Insku w dn. 27.09.2012 r. Monika Kwiecień 2012-09-20 14:26:20 Rada Miejska w Ińsku » Materiały na Sesje Rady Miejskiej w Ińsku VI Kadencji lat 2010-2014 » Materiały na XXIII Sesję Rady Miejskiej w Insku w dn. 27.09.2012 r. 20-09-2012 14:26 DOKUMENT USUNIĘTY Materiały na XXIII Sesję Rady Miejskiej w Insku w dn. 27.09.2012 r.Dnia 29 sierpnia 2012 roku o godzinie 16:00 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy i Miasta Ińsko odbędzie się dwudziesta drugaSesja Rady Miejskiej w Ińsku.Serdecznie zapraszamy mieszkańców Gminy i Miasta do wzięcia udziału w posiedzeniu.Z A W I A D O M I E N I ENa podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) Przewodniczący Rady Miejskiej w Ińsku zwołujeXXII SESJĘ RADY MIEJSKIEJna dzień 29 sierpnia 2012 (środa) o godzinie 16:00Miejscem obrad będzie sala konferencyjna Urzędu Gminy i Miasta Ińsko.Zapraszam mieszkańców Gminy i Miasta Ińskodo wzięcia udziału w posiedzeniuPorządek obraddwudziestej drugiej Sesji Rady Miejskiej w Ińskuzwołanej na dzień 29 sierpnia 2012 roku (środa) o godz. 16:00w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy i Miasta IńskoPani Kwiecień? Ja bym Panią zwolniła natychmiast!!! Od lat odwala Pani lipę i nikt z tym porządku nie zrobił. Paluch jest za bardzo spolegliwy. Chcę mieć materiały na komisje i sesje w normalnym trybie. A nie materiały z przed miesiąca gdzie w tym miejscu już powinien być protokół!! Terebecki w stu procentach też odpowiada za pracę biura rady i co??? Szuka pieniędzy w sadzie dla gminy??? Niech ludzie zobaczą jak wy pracujecie!!! Banda nygusów biorąca kasę za nic nierobienie. Odnośnik do odpowiedzi
Gość Napisano 21 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Września 2012 Jak nie umiesz wklejać dokumentów to ich nie wklejaj albo naucz się to robić jak należy bo nic nie można przeczytać... Odnośnik do odpowiedzi
Olo Napisano 21 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Września 2012 A ty co nie możesz wejść na BIP i poczytać? Rusz kuper i naucz się przeglądać stronę gminną :P Odnośnik do odpowiedzi
PROŚBA Napisano 21 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Września 2012 Jak nie umiesz wklejać dokumentów to ich nie wklejaj albo naucz się to robić jak należy bo nic nie można przeczytać...Jak umiesz to zrób to lepiej. Nie wytykaj tylko popraw i nie oburzaj się. Ciesz się, że ktoś chce wypomnieć gminie błędy. Odnośnik do odpowiedzi
opozycjonista Napisano 21 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Września 2012 Nie wiem jak inni do tej sprawy podchodzą ale ja mam wrażenie, że dodawanie i usuwanie dokumentów przez panią Kwiecień to najlepszy dowód na to w jakich kategoriach informacja publiczna jest definiowana przez włodarzy Ińska. Zwracam się jednak do "co to jest" z takim pytaniem. Co jest bardziej prawdopodobne? To, że pani Kwiecień usunęła dokumenty z własnej woli czy to, że pani Kwiecień zamieściła dokumenty a usunęła je ostatecznie bo komuś się nie spodobało, że są dostęne? Przypominam, że mówimy tutaj cały czas o materiałach na sesję, które prędzej czy później i tak muszą być dostępne czy się to włodarzom podoba czy nie! Dlatego też być może oczy wszystkich powinny się skierować nie na panią Kwiecień ale na burmistrza Palucha. Przecież ten pan właśnie odpowiada za to żeby niezbędne dokumenty pojawiały się tam gdzie trzeba.Niezależnie jednak od śmieszności całej tej sytuacji muszę powiedzieć, że chciałbym podziękować włodarzom gminy, w szczególności burmistrzowi Paluchowi, który na własne życzenie domaga się tego by ludzie jednoznacznie myśleli o jego działaniach i o nim samym. W zakres tej oceny należy wpisać również wystąpienie w związku z zarzutem ze strony pseudo-opozycji mikrych sum jakie pozyskiwane są z funduszy unijnych. Warto chociażby nawiązać do mojego wcześniejsze wpisu odnośnie przetargu na obiady dla uczniów w szkole w Ińsku. Gmina Dolice pozyskała na ten cel środki unijne z kapitału ludzkiego podobnie jak gmina Węgorzyno. Skoro gmina Ińsko ostatecznie zapłaciła ponad 300 000 zł to nie uważam by ta suma kolidowała w jakiś sposób z pozyskaniem takich dofinansować. Niestety jak wyraźnie widać dla burmistrza Palucha kryzys to wyjątkowo dobra wymówka by usprawiedliwić swoją bierność w pozyskiwaniu środków unijnych.Wracając jednak do sprawy biuletynu to każdego zachęcam do zapoznania się ze statutem gminy Ińsko oraz regulaminem Rady Miejskiej w Ińsku, które można znaleźć na biuletynie.Dla wygody podaję odnośnik http://bip.insko.pl/strony/185.dhtmlRegulamin bowiem wskazuje na pewną ciekawą rzecz. W dziale III § 6 punkcie 3. Można przeczytać takie zdanie:Nie ma tutaj żądnych tajemnic. Punkt trzeci wyraźnie mówi o tym kiedy radni powinni otrzymać materiały na sesje. Dzięki temu jednak możemy zwrócić uwagę na inną rzecz do której nawiążę za chwilę.W punkcie 4. możemy zobaczyć kiedy materiały na następną sesję zostaną udostępnione na biuletynie informacji publicznej dla mieszkańców.Nagle wiadomo dlaczego niektóre pytania wydawały się takie zagadkowe. Skoro 27.09.2012 r. ma się odbyć sesja to zgodnie z punktem 4 regulaminu materiały powinny się pojawić 24.09.2012 r. czyli za 3 dni. Jestem więc w szoku, że burmistrz Paluch taką skrupulatność pokazuje jeżeli chodzi o dostęp do informacji. Szkoda tylko, że ta skrupulatność dotyczy jedynie informacji publicznych a nie fiskalnych spraw gminy. Chciałem napisać więcej w zakończeniu mojego wpisu ale stwierdziłem, że nie ma najmniejszego powodu by tak zrobić. Drodzy mieszkańcy macie niepodważalny przykład tego, że włodarze gminy dzielą się z Wami informacjami tylko wtedy kiedy muszą lub kiedy chcą coś szybko zatwierdzić bez Waszej krytyki. Odnośnik do odpowiedzi
Gość Napisano 22 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Września 2012 Napisano wczoraj, 21:10Nie wiem jak inni do tej sprawy podchodzą ale ja mam wrażenie, że dodawanie i usuwanie dokumentów przez panią Kwiecień to najlepszy dowód na to w jakich kategoriach informacja publiczna jest definiowana przez włodarzy Ińska. Zwracam się jednak do "co to jest" z takim pytaniem. Co jest bardziej prawdopodobne? To, że pani Kwiecień usunęła dokumenty z własnej woli czy to, że pani Kwiecień zamieściła dokumenty a usunęła je ostatecznie bo komuś się nie spodobało, że są dostępne? Przypominam, że mówimy tutaj cały czas o materiałach na sesję, które prędzej czy później i tak muszą być dostępne czy się to włodarzom podoba czy nie! Dlatego też być może oczy wszystkich powinny się skierować nie na panią Kwiecień ale na burmistrza Palucha. Przecież ten pan właśnie odpowiada za to żeby niezbędne dokumenty pojawiały się tam gdzie trzeba.Tak to jest niestety szczera prawda. Monika za szybko wbiła na stronę bip dokumenty sesyjne i musiała je wycofać. Co ci Andrzej czy Krzysiek da, że dasz je dzień wcześniej czy dzień później? Przecież Krokus i tak daje je na swoim portalu. No i jeszcze jedna sprawa! Co ma do ukrycia jeden z drugim skoro nie dają z wyprzedzeniem materiałów? Przyjdzie czas na rozliczenia a wtedy będzie łyso!!!!! Odnośnik do odpowiedzi
MichałK Napisano 22 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Września 2012 W związku z tym, iż materiałów na najbliższe posiedzenia brak na BIP-ie wyręczę pana burmistrza i udostępnie je tutaj brakuje mi tylko druku numer 7. Proszę zwrócić uwagę na druk numer 8 czyli projekt uchwały w sprawie zamiany działek. Burmistrz chce zamienić działkę o powierzchni 1213 m2 na dziesięciokrotnie mniejszą działeczkę przy ulicy Rybackiej tylko po to by dokończyć chodnik. Ciekawi mnie bardzo jak to wszystko ma się odbyć. Z dużym zainteresowaniem wybiorę się na komisję by wysłuchać o co konkretnie chodzi. Ja nie widzę w tym żadnego interesu prócz dokończenia chodnika. Jeżeli miało by się to dokonać za dopłatą do działki zamiennej to jeszcze gmina nie będzie stratna na tym interesie. Miłej lekturyDruk 1http://www.sendspace...992551b5be762f3Druk 2http://www.sendspace...8736e665ac09086Druk 3http://www.sendspace...df05b51490f643bDruk 4http://www.sendspace...4e85be947ab823fDruk 5http://www.sendspace...3c2c004f38e3a1aDruk 6http://www.sendspace...e4876dcbcbceee5Druk 8http://www.sendspace...fc8a1005e7a7d1c Odnośnik do odpowiedzi
Gość Napisano 22 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Września 2012 Ciekawi mnie bardzo jak to wszystko ma się odbyć. Z dużym zainteresowaniem wybiorę się na komisję by wysłuchać o co konkretnie chodzi.Normalnie się odbędzie. Gmina nie ma pieniędzy więc idzie na taki układ. Dowiedz się lepiej ile jedno a ile drugie jest warte bo może się okazać, że tutaj racinowski jak zwykle jakiś szwindel zrobi. Aha i nie pisz, że ciekawi ciebie to bo gołym okiem widać, że nic nie wiesz o co chodzi a pytań na komisji i tak nie zadasz. Włodek za to je zada i racinowski będzie szczęśliwy, że jego debilne wytłumaczenie wystarczy. Przygotujcie się chociaż raz do tej sesji bo póki co racinowski leje na was kiedy mu pasuje. Odnośnik do odpowiedzi
bomba Napisano 22 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Września 2012 Michał to cenna uwaga? Zamiana działek a gdzie wycena? Dać komuś 1213 za 112 to chyba jakaś pomyłka. Żeby Krysi zrobić dobrze i chodniczek powstał. Pewnie Jackowskiej i Kościelnemu to przypasuje ale co na to inni radni? zamieniać 100m na 1000 to dopiero biznes gminy. Może lepiej zapłacić właścicielowi wyjdzie taniej! Jednak to można zrobić jak się wie co ile jest warte. Zanim burek odejdzie w gminie nie zostanie skrawka mienia. Opyli to za psi grosz byle do końca miesiąca byle starczył na pensję. Hańba!!!! Odnośnik do odpowiedzi
Gość Napisano 23 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Września 2012 W związku z tym, iż materiałów na najbliższe posiedzenia brak na BIP-ie wyręczę pana burmistrza i udostępnie je tutaj brakuje mi tylko druku numer 7. Proszę zwrócić uwagę na druk numer 8 czyli projekt uchwały w sprawie zamiany działek. Burmistrz chce zamienić działkę o powierzchni 1213 m2 na dziesięciokrotnie mniejszą działeczkę przy ulicy Rybackiej tylko po to by dokończyć chodnik. Ciekawi mnie bardzo jak to wszystko ma się odbyć. Z dużym zainteresowaniem wybiorę się na komisję by wysłuchać o co konkretnie chodzi. Ja nie widzę w tym żadnego interesu prócz dokończenia chodnika. Jeżeli miało by się to dokonać za dopłatą do działki zamiennej to jeszcze gmina nie będzie stratna na tym interesie. Miłej lekturyReasumując tylko idiota zamienia 127m2 , dając w zamian 1213m2. Czy to jest zgodne z prawem i czy gmina z tego tytułu nie ponosi strat powinna sprawdzić prokuratura oraz Urząd Kontroli ni nadzoru wojewody. Jest to działanie na szkodę gminy i tylko ktoś taki jak Racinowski i obecna rada mogą podjąć tak idiotyczne działania. W zakresie pozyskiwania w obrębie miasta terenów na poszerzenie ulic działa ustawa o nieruchomościach. Nikt przy zdrowych zmysłach nie daje za 217m2 na zasadzie zamiany prawie dziesięciokrotność tej wielkości. Takie rzeczy wyceniają rzeczoznawcy i one są podstawą przejęcia na potrzeby chodnika w mieście. Tutaj jest niezbędne działanie prokuratury oraz odpowiedzialnych służb Wojewody zachodniopomorskiego. Szczegółów nie po co podawać , bo i dla kogo?Racinowskiego i jego rady? Osobnym wątkiem jest kwestia od kogo to nabycie i dlaczego tak korzystnie dla właściciela tych 127m2. Coś w tym nie gra i śmierdzi działaniem sprzecznym z prawem oraz przygotowanym pod kogoś ze swoich "rodaków" Prawda p Terebecki. To tak dbacie o wartość pozbywanego majątku stanowiącego własność gminy? Aż cuchnie łamaniem prawa. Odnośnik do odpowiedzi
sąsiadka Napisano 24 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Września 2012 http://insko.pl/plik...ruk nr 8(2).pdfA gdzie jest załącznik w postaci wyceny biegłego wartości obu działek? Skąd radny ma wiedzieć czy nie zamienia działek ze szkodą dla gminy? Odnośnik do odpowiedzi
rajca Napisano 24 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Września 2012 Nie napalajcie się tak bardzo z tą działką. P.Metyk będą musieli dopłacić do nowej działki otrzymanej od Gminy ! Musieli wyrazić na to zgodę !Ile ? Tyle ile wyceni rzeczoznawca. A dlaczego jeszcze nie ma wyceny ? Bo Rada jeszcze nie wyraziła swojej woli w tym temacie !Takie są procedury zgodne z obowiązującym w tym kraju prawem !!Tylko idiota może myśleć, że jest i będzie inaczej !!! Odnośnik do odpowiedzi
fakt Napisano 24 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Września 2012 Nie napalajcie się tak bardzo z tą działką. P.Metyk będą musieli dopłacić do nowej działki otrzymanej od Gminy ! Musieli wyrazić na to zgodę !Ile ? Tyle ile wyceni rzeczoznawca. A dlaczego jeszcze nie ma wyceny ? Bo Rada jeszcze nie wyraziła swojej woli w tym temacie !Takie są procedury zgodne z obowiązującym w tym kraju prawem !!Tylko idiota może myśleć, że jest i będzie inaczej !!!Dlatego uważam ciebie zdrajco za idiotę.Ponieważ procedury przejmowania kilku metrów są inne niż te preferowane przez wasz idiotyczny układ. Sądzę,że tych ludzi też chcecie wypiórkować za ceną sprzedaży innej działki. Ten teren może dalej istnieć jako ich działka i nie muszą was ratowaćz opresji posiadania zadłużenia.A tak a propo wyceny: czy radni mają dawać zgodę na coś in blanco? Przecież to jest właśnie wasz przekręt dzięki głupocie radnych. Na miejscu tych ludzi dał bym wam , gminnym geniuszom cenę 300zł za 1m2 . Chcecie mieć chodnik, to płaćcie. Przecież cenę dyktuje właściciel.Mam na myśli p.Metyk. Wy jako gmina swoje działki i tak sprzedajcie w cenie gruntów rolnych. Co do woli rady, to zdrajco, ta rada jest ubezwłasnowolniona.Dlaczego ? Bo tacy cwaniacy jak ty załatwiają swoje interesy. A przy okazji jak tam plan na Wisoli? Odnośnik do odpowiedzi
Pracownik Napisano 25 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Września 2012 Śmiać mi się chce z tego co tutaj jest napisane, ciągle obwiniacie każdego. Żyjcie swoim życiem, podejrzewam że na tym portalu i tak pisze połowa Gminy a głównie Pani o nazwisku na W. :) Pani Kasiu proszę się dokształcać bo władza się zmieni i wyleci pani jak pisklak z gniazda haha.. żenada. Życzę rozważnych wypowiedzi..Pozdrawiam was wszystkich:) Odnośnik do odpowiedzi
zrozum Napisano 25 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Września 2012 Jak tu żyć jak tacy jak ty rządzą i mają się dobrze. Dla mnie nie jest ważne kto tu pisze ważne co pisze. To forum dla wszystkich mieszkańców i wcale nie jest powiedziane, że tym co pracują w gminie jest dobrze i są zadowoleni. Oni też mają prawo tu pisać. Co ty sobie myślisz, że wszystkim buzie zamkniecie? Bunt dopiero się zacznie! Jeżeli Pani Kasia tu pisze to był by dowód, że dzieje się bardzo źle. Takich w gminie jest dużo więcej i co im zrobisz!!! Mam gdzieś te twoje fałszywe pozdrowienia. Dobrze, że coraz więcej ludzi wyraża swoje niezadowolenie z rządzenia Racinowskiego i jego zastępcy. Jednak wg. mnie Pani Kasia jest miłośniczką tych panów. I tu nie masz racji. Odnośnik do odpowiedzi
opozycjonista Napisano 25 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Września 2012 W związku z tym, iż materiałów na najbliższe posiedzenia brak na BIP-ie wyręczę pana burmistrza i udostępnie je tutaj brakuje mi tylko druku numer 7. Proszę zwrócić uwagę na druk numer 8 czyli projekt uchwały w sprawie zamiany działek. Burmistrz chce zamienić działkę o powierzchni 1213 m2 na dziesięciokrotnie mniejszą działeczkę przy ulicy Rybackiej tylko po to by dokończyć chodnik. Ciekawi mnie bardzo jak to wszystko ma się odbyć. Z dużym zainteresowaniem wybiorę się na komisję by wysłuchać o co konkretnie chodzi. Ja nie widzę w tym żadnego interesu prócz dokończenia chodnika. Jeżeli miało by się to dokonać za dopłatą do działki zamiennej to jeszcze gmina nie będzie stratna na tym interesie. Miłej lekturyDruk 1http://www.sendspace...992551b5be762f3Druk 2http://www.sendspace...8736e665ac09086Druk 3http://www.sendspace...df05b51490f643bDruk 4http://www.sendspace...4e85be947ab823fDruk 5http://www.sendspace...3c2c004f38e3a1aDruk 6http://www.sendspace...e4876dcbcbceee5Druk 8http://www.sendspace...fc8a1005e7a7d1cJa bym zwrócił jednak uwagę na to, że nie jesteś radnym a miałeś dostęp do dokumentów, które stanowią treść zbliżających się posiedzeń.Widzę tutaj sporo niejasności, które nie za dobrze ani o Tobie ani o pseudo-opozycji świadczą. Rozumiem, że podobnie jak burmistrz Racinowski, radni Szafran i Liwak żonglują informacjami jak im się podoba? Sugeruję również żeby radny Szafran poprawił na swoim portalu informację w sprawie zamiany nieruchomości. To nie jest cyt: "własne 1213 m2" tylko własność gminy. Oznacza to, że właścicielem tych nieruchomości jest gmina Ińsko a nie Andrzej Racinowski. A jeżeli tak ma wyglądać tłumaczenie zawiłych "dokumentów urzędniczych" to niech radny Szafran zrewiduje jeszcze raz ten pomysł. Odnośnik do odpowiedzi
Pracownik Napisano 25 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Napisano 25 Września 2012 No pewnie że jest miłośniczką tych Panów, przecież pracuje z nimi, musi być miła.. Przychodzi Pan w garniturze też jest miła, przychodzi rolnik to odburknie coś i zbywa.. petentów powinno się traktować równo nie ważne ile mają w portfelach.Pozdrawiam szczerze..i żegnam:) Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi