Skocz do zawartości

Iński BiP


kontrast

Rekomendowane odpowiedzi

Ale przecież! Czy ja to podważam? Uważam, że pomysł jest bardzo fajny i wart poparcia.A co na to przecież mówiła, że będzie mądrą dyskusję prowadzić.Według mnie taka właśnie trwa.Mamy czas można się jakoś skrzyknąć.Cel jest dobry to i pewnie chętnych nie zabraknie.Postaram się zdobyć informacje jak to wygląda w kosztach.Nie obiecuję już jutro ale czemu nie! Inne propozycje też mile widziane.Proszę zwrócić uwagę jak dzisiaj "Gość" i "władza" milczą? To dobra oznaka.Pewnie radzą jak nam utrudnić wasza gmina tylko to robi bez zarzutu!!!!!

Odnośnik do odpowiedzi
  • Odpowiedzi 544
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Widzę gaga, że bez "podrywu" "władzy" nie możesz się obejść ! Dzień bez zaczepki, jest dniem straconym dla ciebie.

Aż ci paluszków "zabrakło" i literkę "połknęłaś" !

Popieram pomysł z nagrywaniem nie tylko sesji ale i komisji !

Deklaruję "zrzutkę" na zakup sprzętu ( oczywiście całą "wziątkę" od żwirowni ????).

Może być ?

Odnośnik do odpowiedzi
gaga idź jutro w Szczecinie do Media Marktu lub do Saturna i popytaj na stanowisku z kamerami, tam Ci powiedzą co potrzebne do nagrywania 3h sesji i wrzucania do netu. Ja wiem, że kamera+ karta pamięci+druga bateria+statyw. Powiedzmy, ze raz w miesiącu znajdzie się ktoś, kto film przygotuje i wrzuci na jakiś serwer. Komórką sesji nie będziesz nagrywała, 3 godzin filmu na youtube też nie wrzucisz. Tak więc jest to poważniejsze przedsięwzięcie do którego należy się odrobinę sprężyć.

www.blip.tv i już masz problem hostingu rozwiązany. Komputer zostawiasz i po kilku godzinach się wrzuci a używając odpowiedniego kodu możesz to zamieścić na wcześniej założonej stronie.

Kamera = 1200 - 1600 zł

Karta pamięci 16 GB = 60 - 160 zł

Statyw = 80 - 400 zł

Bateria = 80 - 120 zł

Suma = 1420 - 2280 zł

Skoro już zrobiłem kosztorys to zapraszam chętnych do uzbierania niezbędnej kwoty w celu robienia rzetelnych protokołów. Może Pan Panie Michale się podejmie tej sprawy? Cała rada to raczej dinazaury, które nie wiedzą co to kamera i nagrywanie nie wspominając już o edycji czy wrzucaniu do internetu. No więc? Czekamy Panie Michale na Pana odpowiedź.

Odnośnik do odpowiedzi
Widzę gaga, że bez "podrywu" "władzy" nie możesz się obejść ! Dzień bez zaczepki, jest dniem straconym dla ciebie.

Aż ci paluszków "zabrakło" i literkę "połknęłaś" !

Popieram pomysł z nagrywaniem nie tylko sesji ale i komisji !

Deklaruję "zrzutkę" na zakup sprzętu ( oczywiście całą "wziątkę" od żwirowni ????).

Może być ?

Słuszna uwaga myślę, że powinieneś porozmawiać ze żwirownią żeby pieniążki dała na to przedsięwzięcie bo żwirownia zwykle taka skora jest do dofinansowywania projektów mających na celu umacnianie stanowiska burmistrza, nieprawdaż? Co to dla nich sypnąć 3-5 tys. zł?

Odnośnik do odpowiedzi

kasę dobrze policzyłeś, ale który dinozaur spotrafi znaleźć film z sesji na blip.tv jeśli ona po angielsku?? jeśli już się tak starasz to poszukaj odpowiedniej kamery z możliwością podłączenia mikrofonu, do zwiększenia jakości dźwięku oczywiście bo mikrofoniki w kamerze raczej dobrej jakości nie dadzą

Odnośnik do odpowiedzi

Chcesz nagrywać czy nie? Bo zaczynasz kręcić.Sprzęt o którym napisał "Lunatyk" jest w stanie nagrać całą sesję.Sprawdzałem i za tą cenę to jest wszystko. Co ty z tym angielskim napisem! Kupujesz , instalujesz i działa! No jest tu ktoś młody co sprzęcie się zna? No to nie pchać się dinozaury do władzy bo za wysoka technika na wasze głowy!!!

Odnośnik do odpowiedzi
kasę dobrze policzyłeś, ale który dinozaur spotrafi znaleźć film z sesji na blip.tv jeśli ona po angielsku?? jeśli już się tak starasz to poszukaj odpowiedniej kamery z możliwością podłączenia mikrofonu, do zwiększenia jakości dźwięku oczywiście bo mikrofoniki w kamerze raczej dobrej jakości nie dadzą

Ja napisałem stronę na, którą można ten plik zamieścić. Dodałem też, że za pomocą odpowiedniego kodu można do zamieścić na dowolnej stronie. Działa to na podobnej zasadzie co tutaj na caffe. Sam widziałeś, że ktoś wrzuca filmiki z youtube. Podobnie będzie tam. Ktoś stworzy stronę www.insko.protokoly.pl i tam będzie to zamieszczał. Koszt takiego hostingu to w przybliżeniu 130 zł na ROK. Co do mikrofonu to teraz każda ma jacka pod mikrofon a zawsze możesz kupić przejściówkę. Na dobrą sprawę druga bateria i karta też jest zbędna bo możesz podłączyć bezpośrednio do prądu i komputera tak żeby film się na dysk wrzucał. Nie chce mi się pisać więcej bo będziecie albo wybrzydzać. Możliwości jest teraz tak wiele, że to co zaproponowałem to 1 z 20 opcji.

Odnośnik do odpowiedzi

nie denerwuj się, jak już coś robić to ma to być zrobione dobrze, oglądałem w necie filmy z sesji i na nich ledwo co słychać, mikrofony w kamerce nagrają dużo szumów, zresztą pamiętam jak nagrywałem dyktafonem to było podobnie, dlatego jest potrzeba podłączenia zewnętrznego mikrofonu, a gniazdka do mikrofonu zdecydowana większość kamer nie ma!

Odnośnik do odpowiedzi

w pon. oglądałem kamery w RTV Euro AGD, teraz kamerki nie mają żadnych wejść, są tylko przeważnie dwa wyjścia HDMI i mini USB, pytałem obsługującego faceta o kamerkę z wejściem na mikrofon, oglądał prawie wszystkie i nie znalazł. Nowe kamery nawet nie mają zasilacza! Szok! Starsze miały wszystko, nowe są tak okrojone, że masakra!

Odnośnik do odpowiedzi

W tym momencie wiadomo, że ta inicjatywa padnie. Nagle każdy stał się specjalistą w dziedzinie kamer cyfrowych, hostingu, dźwięku, mikrofonów i wielu wielu więcej rzeczy.

Pytanie jest proste. Chcecie kamerę do nagrywania czy nie? Jeżeli tak to nie udawajcie ekspertów tylko działajcie. Zaręczam już teraz, że nikt nie wychyli się ze swoim nazwiskiem. A ponoć mamy tyle kandydatów na burmistrza i do tego jeszcze młodego polityka i innych specjalistów z rady. Tylu chętnych a nikt nic nie zrobi. hahaahhahahahhahahaha

Żałosne, żałosne...

popatrz tu: http://www.spiril.org/?s=sam&q=l&d=20110720 na film z sesji, sam możesz ocenić jakość

Jak się korzysta ze starej kamery gdzie trzeba konwertować pliki z takiego co kamera obsługuje na pliki z roszerzeniem .avi a te potem na pliki z rozszerzeniem .flv to nie dziwi mnie taka jakość.

Przy obecnym stanie rzeczy zaręczam, że kamera dostarczy taką jakość jak tu:

Proszę ustawić w odtwarzaczu 720p bo automatycznie ustawia na najniższej jakości

Dla mnie obraz jest wyraźny tak samo jak dźwięk.

Odnośnik do odpowiedzi
No pieknie, tylko zauważ, ze tu osoba mówiąca jest blisko kamery, a na sesji kamera będzie po przeciwnej stronie stołu i to się odbije na jakości. Zresztą sprzeczał się nie będę, byc może się nie znam

Wiem o czym mówię.

Lunatyk to w końcu zaproponuj konkretny model kamery

Czyli zrób za nas całą robotę a my spijemy śmietankę? Nie ma tak łatwo. Jest jeszcze jutro a ja chętnie zobaczę co na to powie Pan Michał i inni. Jak on się wymiga z tego obowiązku to przykro mi ale nie ma kandydata to tej roboty.

Odnośnik do odpowiedzi
Telewizja internetowa

Telewizja internetowa powinna być zgłoszona do rejestru

05-06-2011, 12:48

Post: #1

Paragraf Offline

Prawnik

Prawnik Liczba postów: 167

Dołączył: May 2011

Reputacja: 2

Podziel się

Telewizja internetowa powinna być zgłoszona do rejestru

Cytat:Programy telewizyjne, które są rozpowszechniane wyłącznie w internecie, muszą zostać zgłoszone do rejestru prowadzonego przez przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na 30 dni przez rozpoczęciem emisji

Od 23 maja 2011 r. obowiązują nowe przepisy ustawy o radiofonii i telewizji. Po raz pierwszy wprowadzają one obowiązek rejestracji programów telewizyjnych rozpowszechnianych nie tylko w sieciach kablowych, ale również i w internecie.

Spółki jako nadawcy

Do tej pory prawo rozpowszechniania programów radiowych i telewizyjnych przysługiwało jednostkom publicznej radiofonii i telewizji oraz osobom fizycznym i osobom prawnym, które uzyskały koncesję na taką działalność. Nowela rozszerza zakres podmiotów, którym przysługuje prawo do rozpowszechniania programów radiowych lub telewizyjnych o także osobowe spółki handlowe.

Po wejściu w życie nowelizacji zwiększone obostrzenia dotyczą również programów telewizyjnych, które są rozpowszechniane (wyłącznie) w systemach teleinformatycznych, a więc przede wszystkim w internecie. Nadawcy takich programów muszą obecnie uzyskać wpis do rejestru prowadzonego przez przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT) – organ rejestracyjny.

Rejestr jest jawny, a za wpis jest pobierana opłata. W przypadku rejestru programów rozprowadzanych w sieciach kablowych wynosi on dzisiaj od 50 zł – za każdy program, jeśli liczba abonentów nie przekracza 1 tys. do 400 zł – jeśli liczba abonentów przekroczy 100 tys. abonentów. Liczbę abonentów ustala się na podstawie zgłoszenia o dokonanie wpisu do rejestru. Obecną nie ma przepisów wykonawczych, które określałyby wysokość opłat w przypadku rejestracji programów rozpowszechnianych w systematach teleinformatycznych, ale można się spodziewać, że będą one pobierane w podobnej wysokości.

Zgłoszenie do KRRiT

Organ rejestracyjny dokonuje wpisu do rejestru programu rozpowszechnianego w internecie na podstawie zgłoszenia. Nadawca ma obowiązek zgłosić program do rejestru nie później niż na miesiąc przed rozpoczęciem jego rozpowszechniania. Zgłoszenie powinno wskazywać jego nazwę (imię i nazwisko), siedzibę lub miejsce zamieszkania, adres korespondencyjny, w tym poczty elektronicznej, zapewniający skuteczny i szybki kontakt. Zgłoszenie musi też zawierać podstawowe informacje o programie przewidzianym do rozpowszechniania i określać dokładny sposób jego rozpowszechniania.

Wzór rejestru oraz zgłoszenia o wpis do rejestru programów telewizyjnych rozpowszechnianych wyłącznie w systemie teleinformatycznym określa obowiązujące również od 23 maja br. rozporządzanie KRRiT. Przewiduje ono, że rejestr takich programów telewizyjnych jest prowadzony w formie księgi rejestrowej przypisanej każdemu nadawcy. Dla każdej księgi rejestrowej prowadzi się także akta rejestrowe, obejmujące akta postępowania o wpis programu do rejestru oraz wszelkie dokumenty stanowiące podstawę dokonanych wpisów.

Jeżeli chodzi o samą procedurę rejestracji, to zgłoszenie o dokonanie wpisu do rejestru programów rozpowszechnianych może złożyć wyłącznie jego nadawca.

Oznaczenie księgi rejestrowej zawiera numer porządkowy księgi, określenie nadawcy w systemie teleinformatycznym i jego siedziby, adres korespondencyjny, w tym poczty elektronicznej, oraz nazwę programu. Wpis do księgi rejestrowej dokonywany jest na podstawie postanowienia organu rejestracyjnego.

Miesiąc na odmowę

Zasadą jest, że rozpowszechnianie programu można rozpocząć, jeżeli organ rejestracyjny nie odmówił rejestracji w terminie miesiąca od dnia zgłoszenia. Prezes KRRiT może wezwać nadawcę do uzupełnienia zgłoszenia w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania. W sytuacji gdy organ rejestracyjny wezwał nadawcę do uzupełnienia zgłoszenia, miesięczny termin dający możliwość rozpoczęcia działalności nadawczej biegnie wtedy od dnia wpływu uzupełnienia zgłoszenia.

Oprócz obowiązku zgłoszenia zamiaru nadawania programów telewizyjnych w internecie nadawca jest obowiązany zgłaszać organowi rejestracyjnemu zmiany stanu faktycznego i prawnego objętego wpisem do rejestru, powstałe po dniu dokonania wpisu. Ma na to zawsze 14 dni. Do zgłaszania zmian stosuje się odpowiednio przepisy o wpisie do rejestru.

Nadawcy, którzy zaczną rozpowszechniać programy telewizyjne w internecie, muszą przestrzegać, aby nie propagowały one działań sprzecznych z prawem, z polską racją stanu oraz postaw i poglądów sprzecznych z moralnością i dobrem społecznym.

Treść programów

W szczególności nie mogą one zawierać treści dyskryminujących ze względu na rasę, płeć lub narodowość. Nie mogą też rozpowszechniać przekazów zagrażających fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu rozwojowi małoletnich.

Chodzi tutaj głównie o treści pornograficzne lub w sposób nieuzasadniony eksponujące przemoc. Audycje ze scenami lub treściami mogącymi mieć inny negatywny wpływ na prawidłowy fizyczny, psychiczny lub moralny rozwój małoletnich mogą być rozpowszechniane wyłącznie w godzinach od 23 do 6.

Naruszenie powyższych reguł może się skończyć utratą prawa do rozpowszechniania programów. Przewodniczący KRRiT ma bowiem obowiązek wykreślić z rejestru program, w których w okresie ostatnich 12 miesięcy, co najmniej dwukrotnie zostały zamieszczone treści poważnie naruszające opisane zakazy.

Jest to również podstawa do odmowy wpisania programu do rejestru.

Identyfikacja nadawcy

Do ustawy o radiofonii i telewizji został wdrożony ponadto wymóg identyfikacji dostawcy usługi medialnej.

Nowy art. 14a nakazuje nadawcom zapewnienie odbiorcom łatwego, bezpośredniego i stałego dostępu do informacji umożliwiających identyfikację programu i jego nadawcy, a w szczególności do informacji o: nazwie programu, nazwisku, nazwie lub firmie tego nadawcy, adresie jego siedziby, danych kontaktowych, w tym adresu korespondencyjnego, adresu poczty elektronicznej oraz witryny internetowej.

Nowelizacja ma na celu wdrożenie do polskiego ustawodawstwa przepisów Dyrektywy 2007/65/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z 11 grudnia 2007 r. zmieniającej Dyrektywę Rady 89/552/EWG w sprawie koordynacji niektórych przepisów ustawowych, wykonawczych i administracyjnych państw członkowskich, dotyczących wykonywania telewizyjnej działalności transmisyjnej, w wersji ujednoliconej Dyrektywą 2010/13/UE.

Ważne!

Dostawca usługi medialnej rozpowszechniający program telewizyjny wyłącznie w systemie teleinformatycznym od 23 maja 2011 r. może świadczyć taką usługę medialną bez uzyskania wpisu do rejestru, nie dłużej jednak niż przez 3 miesiące ogłoszenia

Słownik

Nadawca – osoba, która tworzy lub zestawia programy i rozpowszechnia je lub przekazuje innym osobom w celu rozpowszechnienia w całości i bez zmian.

Program – uporządkowany zestaw audycji radiowych lub telewizyjnych, reklam i innych przekazów, regularnie rozpowszechniany, pochodzący od jednego nadawcy.

Rozpowszechnianie – bezprzewodowa emisja programu do równoczesnego, powszechnego odbioru (system powszechnego odbioru) albo wprowadzanie programu do sieci kablowej (system zbiorowego odbioru).

System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.

Co zawiera księga rejestrowa dla nadawcy telewizji internetowej:

â— liczbę porządkową wpisu,

â— data wpisu,

â— nazwę programu,

â— sposób rozpowszechniania programu,

â— charakter programu,

â— uwagi.

Podstawa prawna

Art. 1 pkt 3, 29 – 34 ustawy z 25 marca 2011 r. o zmianie ustawy o radiofonii i telewizji oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. nr 85, poz. 459).

Rozporządzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z 27 kwietnia 2011 r. w sprawie szczegółowego sposobu i trybu prowadzenia rejestru programów telewizyjnych rozpowszechnianych wyłącznie w systemie teleinformatycznym i programów rozprowadzanych (Dz.U. nr 103, poz. 603).

Tak więc Prywatne nadawanie w tv jakichkolwiek programów bez zgody odpowiednich instytucji jest nieprawne!!!

Sama kamerka nie rozwiązuje problemu.

Odnośnik do odpowiedzi
Burmistrz Ińska ogłasza pierwszy przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż na własność działki niezabudowanej numer geodezyjny 34, położonej w Ińsku obręb I, przy ul. Stefana Żeromskiego 8. Marek Procyk 2012-01-19 13:02:38

Burmistrz Ińska ogłasza pierwszy przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż na własność działki niezabudowanej numer geodezyjny 34, położonej w Ińsku obręb I, przy ul. Stefana Żeromskiego 8. Marek Procyk 2012-01-19 13:02:20

Burmistrz Ińska ogłasza pierwszy przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż na własność działki niezabudowanej numer geodezyjny 34, położonej w Ińsku obręb I, przy ul. Stefana Żeromskiego 8. Marek Procyk 2012-01-19 13:01:58

rok 2012 Marek Procyk 2012-01-19 13:01:44

Burmistrz Ińska ogłasza pierwszy przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż na własność działki niezabudowanej numer geodezyjny 34, położonej w Ińsku obręb I, przy ul. Stefana Żeromskiego 8. Marek Procyk 2012-01-19 13:01:29

Burmistrz Ińska ogłasza pierwszy przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż na własność działki niezabudowanej numer geodezyjny 34, położonej w Ińsku obręb I, przy ul. Stefana Żeromskiego 8. Marek Procyk 2012-01-19 13:01:17

DOKUMENT USUNIĘTY

Burmistrz Ińska ogłasza pierwszy przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż na własność działki niezabudowanej numer geodezyjny 34, położonej w Ińsku obręb I, przy ul. Stefana Żeromskiego 8.

Co ma znaczyć? Pan Procyk wkleił ogłoszenie o przetargu bez wiedzy szefa?

A może przetarg ma iść po "cichu" z obniżką ceny dla wybrańca?

Odnośnik do odpowiedzi

Oczywiście, że jestem za tym aby inicjatywę telewizji internetowej w Gminie Ińsko pchnąć do przodu. Przecież to głównie my mieszkańcy Ińska powinniśmy kontrolować naszych rajców i burmistrza jak i prace całego urzędu choćby i z tego powodu, że wybieramy ich w DEMOKRATYCZNYCH wyborach(bez żadnych akcji bojkotujących wybory) i z drugie względu, że dostają pieniądze z naszych podatków. Są specjalnie stworzone kanały w internecie gdzie można bezpłatnie prowadzić taką telewizję ale należało by również przywrócić gazetkę Ińską ponieważ nie każdy ma dostęp do internetu. Ludzie na dobrą sprawę nie widzą i nie wiedzą co dzieje się na sesjach czy komisjach i powinno się im taką możliwość stworzyć. Władzy powinno zależeć na takich inicjatywach ale po co ludzie mają patrzeć władzy tak lżej.

Odnośnik do odpowiedzi

Jak dla mnie to MichałK nie wysilił się zbytnio.Takie oj, oj, i wszystko.Darmowy kanał i coś tam, coś tam.Gazetka -wszystko cacy tylko jak to logistycznie przygotować? Bo do władzy to wszyscy a społecznie to tylko jak ich nazywa "władza" -"krzykacze".To jednak nie prawda bo jak widać gadacie i gadacie a końca sprawy nie widać.Bo się zwyczajnie sami siebie boicie :lol:

Odnośnik do odpowiedzi

świetnie gaga, dla mnie wpis michała to też bełkot, a do pracy nikogo nie ma. Zapomniał napisać relację z sesji a wy oczekujecie, że będzie sesje nagrywał? ha ha ha nie moge się powstrzymać od śmiechu ha ha ha

Odnośnik do odpowiedzi

Co prawda to prawda. Najpierw była mowa o nagrywaniu sesji to ktoś zwrócił uwagę na problemy techniczne jakie mogą nastąpić. Kiedy ktoś rozwiał te wątpliwości Michał mówi o gazetce. Nie chce być dokuczliwy ale albo będą relacje z sesji albo nic nie będzie. Niech ktoś weźmie pod uwagę, że tym może się zajmować jedna osoba, która nie będzie musiała tego edytować a przy gazetce musi być z 3-4 osoby a może i więcej, które nie dość, że będą to robić pro bono bo inaczej tego nie widzę to jeszcze muszą zdobywać świeże informacje z miasta. Nie chce mi się za bardzo wierzyć, że to będzie tak działało. Niech się ktoś skupi na kupnie albo zbieraniu pieniędzy na odpowiednią kamerę a dopiero potem rozszerza pomysł. Prawdopodobnie jeżeli te relacje z sesji by się przyjęły a ludzie mieli by większą świadomość o tym co się dzieje w gmachu gminnym to samo będą się chcieli częściej angażować w różne inicjatywy. Przecież nikt już teraz nie pamięta jak się zachowywali radni z burmistrzem podczas komisji i sesji związanych z referendum.

Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...