Skocz do zawartości

Żwirownia nadal rżnie głupa


antyżwir

Rekomendowane odpowiedzi

Chce być w swych ocenach sprawiedliwy, więc powiem o jeszcze jednej możliwości: być może Burmistrz nie był pewny decyzji Rady, więc przyjął taką, a nie inną strategię. Tyle, że ewentualna niewłaściwa uchwała Rady topi Radę, a nie wnioskodawcę i nie blokowałaby działań ITP.

Zamiłowanie do stąpania po kruchym lodzie - nie pochwalam.

Tak czy inaczej - bardzo się cieszę z decyzji Sądu i z niecierpliwością czekam na publikację uzasadnienia, a wcześniej może ktoś potwierdzi lub sprostuje czy właściwą sygnaturę sprawy wskazałem.

Odnośnik do odpowiedzi

😂😂😂przewodniczący rady Szafran....burmistrzem Liwak....wice Kupczyński i nic nie poradzili jako urząd ale.....ale już jako prezes ITP Szafran....jego zastępca Liwak i członek Kupczyński obalili żwirownię😂😂😂 takie cuda tylko gminie Ińsko😎

Odnośnik do odpowiedzi
13 minut temu, Olo napisał:

😂😂😂przewodniczący rady Szafran....burmistrzem Liwak....wice Kupczyński i nic nie poradzili jako urząd ale.....ale już jako prezes ITP Szafran....jego zastępca Liwak i członek Kupczyński obalili żwirownię😂😂😂 takie cuda tylko gminie Ińsko😎

To prawda?  Ja pier#dolę ale sieczka. 

Odnośnik do odpowiedzi
20 minut temu, Olo napisał:

😂😂😂przewodniczący rady Szafran....burmistrzem Liwak....wice Kupczyński i nic nie poradzili jako urząd ale.....ale już jako prezes ITP Szafran....jego zastępca Liwak i członek Kupczyński obalili żwirownię😂😂😂 takie cuda tylko gminie Ińsko😎

Ktoś potwierdzi że tych trzech zawiodło a tych trzech załatwiło sprawę!?

Odnośnik do odpowiedzi
24 minut temu, Olo napisał:

😂😂😂przewodniczący rady Szafran....burmistrzem Liwak....wice Kupczyński i nic nie poradzili jako urząd ale.....ale już jako prezes ITP Szafran....jego zastępca Liwak i członek Kupczyński obalili żwirownię😂😂😂 takie cuda tylko gminie Ińsko😎

Olo to źle, że nie będzie żwirowni ? Określ się wreszcie na tym forum ! Niech ci przez te wypalone przez "jabole" gardło, przejdzie oświadczenie, że się cieszysz z uwalenia żwirowni i gorąco dziękujesz ITP z jego prezesem Panem W.Szafranem na czele. To takie trudne ? Nie wymyślaj tu spiskowej teorii dziejów jak prominentny "członek" PiS-u !

Odnośnik do odpowiedzi
9 minut temu, gamoń napisał:

Olo to źle, że nie będzie żwirowni ? Określ się wreszcie na tym forum ! Niech ci przez te wypalone przez "jabole" gardło, przejdzie oświadczenie, że się cieszysz z uwalenia żwirowni i gorąco dziękujesz ITP z jego prezesem Panem W.Szafranem na czele. To takie trudne ? Nie wymyślaj tu spiskowej teorii dziejów jak prominentny "członek" PiS-u !

Włodek idioto komu chcesz to sprzedać....dobrze wiesz że ośmieszasz władzę i siebie jeszcze bardziej....wszyscy trzej chcieliście żwirowni i wszystko w tym kierunku szło.....tylko WSA was zaskoczył i zostawił z gołą d*** ha ha ha......

Odnośnik do odpowiedzi
10 minut temu, Olo napisał:

Włodek idioto komu chcesz to sprzedać....dobrze wiesz że ośmieszasz władzę i siebie jeszcze bardziej....wszyscy trzej chcieliście żwirowni i wszystko w tym kierunku szło.....tylko WSA was zaskoczył i zostawił z gołą d*** ha ha ha......

Kilka dni temu pod niebiosa wynosiłeś nieboraka ?! Co Olo, masz doła po pissingu ? Zbanuj go niech ci krwi nie upuszcza !! 

Odnośnik do odpowiedzi
7 minut temu, gamoń napisał:

Kilka dni temu pod niebiosa wynosiłeś nieboraka ?! Co Olo, masz doła po pissingu ? Zbanuj go niech ci krwi nie upuszcza !! 

Osobiście pissing mi wisi....ani ważnych wątków ani nic mądrego nie pisze tylko kłapie ozorem i bije nienawiścią.....o banach nic nie wiem to raczej kierunek do administratora...  jeśli cokolwiek zrobił a niestety nic nie zauważyłem to znaczy że mierna to była reakcja....nie zmieniaj tematu co do żwirowni to w gminie żałoba.....nikt nie wie jak to możliwe że trzech tłuków jako władza nic nie mogli a jako speluna ITP coś ugrała.....ciekawe co teraz wymyślicie żeby zakręcić ogonem.....

Odnośnik do odpowiedzi
1 minutę temu, Olo napisał:

Przykro mi ale ćpunów, zboków, alkoholików i haj hitla nie przyjmują w naszej partii...........

ja sie lolek na ciebie powolalem powiedzialem ze jestem od lolka z kresów:)a na koncu im powiedzialem " my tu kur... jeszcze z OLEM wrocimy!!" :D

Odnośnik do odpowiedzi

Wasi włodarze na fb pochwalili się moim linkiem do orzeczenia, ale wstydzili się podać źródło :-P

Kiedyś, ktoś kpił z pomysłu debaty ale zdaje się, że takiego kabaretu jaki tu dziś zrobiłem dawno w Ińsku nie było :-)

Zadajcie sobie pytanie: czemu przyjezdny to zrobił, a nie np. jakiś kandydat na radnego czy burmistrza w następnych wyborach. Podpowiem: zdaje się, że u Wasz wszyscy po trosze umoczeni i nikt z miejscowych się nie wyłamie z obawy, że reszta go zakracze.

Odnośnik do odpowiedzi

Prace na drodze 151 -rondo na ul. Sienkiewicza  i dalej poszerzanie szosy w kierunku Ciemnika wyrażnie wskazują, że jest to przygotowywanie trasy do wywozu żwiru z przyszłej żwirowni w Ińsku.      Jacek  chwaląc się zasługami na tym polu, albo jest  nieświadomy tego i chce sobie przypisać przed wyborami  nienależne  zasługi ,albo siedzi w żwirowym układzie.

Odnośnik do odpowiedzi
55 minut temu, xxxxx napisał:

Prace na drodze 151 -rondo na ul. Sienkiewicza  i dalej poszerzanie szosy w kierunku Ciemnika wyrażnie wskazują, że jest to przygotowywanie trasy do wywozu żwiru z przyszłej żwirowni w Ińsku.      Jacek  chwaląc się zasługami na tym polu, albo jest  nieświadomy tego i chce sobie przypisać przed wyborami  nienależne  zasługi ,albo siedzi w żwirowym układzie.

Po czym poznajesz, że budowa tej drogi jest "pod żwirownię" ? Konkrety proszę, konkrety ? 

Odnośnik do odpowiedzi
2 godziny temu, yyyy napisał:

Po czym poznajesz, że budowa tej drogi jest "pod żwirownię" ? Konkrety proszę, konkrety ? 

Wskazuje na to zakres prac- rondo na wyjeżdzie z potencjalnej żwirowni oraz poszerzanie drogi w kierunku Ciemnika, a także to , że wcześniej Zarząd Dróg Wojewodzkich nie chciał remontować drogi 151 w granicach miast, w tym Ińska. Żądano od Gminy minimum 50% udziału w kosztach inwestycji. Na zmianę decyzji mógł wpłynąć tylko Urząd Marszałkowski, a tam są gorący zwolennicy żwirowni w Ińsku.To są konkrety o które prosisz.

Odnośnik do odpowiedzi

Drogi xxxxxxxx poszerzenie drogi jest uwarunkowane wymogami przepisów. Ta droga musi mieć kategorię drogi G czyli mieć szerokość 7m (obecnie ma 6m), dlatego jest poszerzana. Nie ma tu mowy o drodze dla żwirowni. Jak już kiedyś wspominałem żwirownia chciała aby budowano obwodnicę na szczęść burmistrz miał więcej do powiedzenia w urzędzie marszałkowskim niż Grzesiak. Grzesiak próbował wpłynąć na ZZDW aby nie robić drogi przez Ińsko a zrobić obwodnicę. Burmistrz nie tylko zniszczył pomysł SKSM w zarodku ale także uzyskał to, że Gmina Ińsko nie musi dokładać do drogi. Plan Grzesiaka się nie powiódł, a dzięki Liwakowi mamy remont drogi przez Ińsko dla mieszkańców nie dla Grzesiaków i Kieliszkowskich. Twoje insynuacje są źle trafione !

Rodzaje dróg w Polsce

2017-10-12

Drogi w Polsce, pod względem prawnym, dzielimy na drogi publiczne oraz drogi wewnętrzne. 

Drogi publiczne

Droga publiczna to droga zaliczona do jednej z kategorii dróg:

drogi gminnej,

drogi powiatowej,

drogi wojewódzkiej,

drogi krajowej.

Podstawą do zmiany przebiegu drogi publicznej lub jej zaliczenia do dróg publicznych jest:

w przypadku drogi gminnej uchwała Rady Gminy,

w przypadku drogi powiatowej uchwała Rady Powiatu,

w przypadku drogi wojewódzkiej uchwała Sejmiku Województwa,

w przypadku drogi krajowej zmiana rozporządzenia ministra właściwego ds. transportu.

Długość dróg publicznych (wg stanu na koniec 2015 r. – źródło Główny Urząd Statystyczny) wynosi 419 636,4 km.

95,4 proc. dróg – 400 343,6 km jest zarządzanych przez jednostki samorządu terytorialnego:

wojewódzkie - 29 108,6 km,

powiatowe – 125 092,3 km,

gminne – 246 142,7 km.

Zarządzanie drogami

Zarządcami dróg są:

dla dróg krajowych – Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad,

dla dróg wojewódzkich – zarząd województwa,

dla dróg powiatowych – zarząd powiatu,

dla dróg gminnych – wójt (burmistrz, prezydent miasta).

w granicach miast na prawach powiatu zarządcą wszystkich dróg publicznych, z wyjątkiem autostrad i dróg ekspresowych, jest prezydent miasta.

Zarządca drogi może wykonywać swoje obowiązki przy pomocy jednostki organizacyjnej będącej zarządem drogi, utworzonej odpowiednio przez zarząd województwa, radę powiatu lub radę gminy.

Zadania zarządcy to m.in:

opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowych oraz projektów planów finansowania budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich,

utrzymanie nawierzchni drogi, chodników, drogowych obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogą oraz wykonywanie robót interwencyjnych, utrzymaniowych i zabezpieczających, a także utrzymywanie zieleni przydrożnej i realizacja zadań w zakresie inżynierii ruchu,

pełnienie funkcji inwestora,

prowadzenie m.in. ewidencji dróg, sporządzanie informacji o drogach publicznych i przekazywanie ich Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad,

przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i drogowych obiektów inżynierskich, ze szczególnym uwzględnieniem ich wpływu na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym weryfikację cech i wskazanie usterek, które wymagają prac naprawczych lub konserwacyjnych ze względu na bezpieczeństwo ruchu drogowego,

badanie wpływu robót drogowych na bezpieczeństwo ruchu drogowego,

wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i zjazdy z dróg oraz pobieranie opłat i kar pieniężnych. 

Kategorie dróg

Kategoria drogi wynika z jej funkcji w sieci drogowej Polski. Ustawa o drogach publicznych wyróżnia następujące kategorie dróg: krajowe, wojewódzkie, powiatowe i gminne.

Droga zaliczona do jednej z kategorii w rozumieniu ustawy o drogach publicznych musi spełniać wymagania techniczne i użytkowe określone dla następujących klas:

krajowa – A (autostrada), S (droga ekspresowa) lub GP (główna ruchu przyspieszonego),

wojewódzka - GP (główna ruchu przyspieszonego) lub G (główna),

powiatowa - GP (główna ruchu przyspieszonego), G (główna) lub Z (zbiorcza),

gminna - GP (główna ruchu przyspieszonego), G (główna), Z (zbiorcza), L (lokalna) lub D (dojazdowa).

 

Droga klasy G – droga główna – jedna z klas dróg publicznych według podziału wprowadzonego przez Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430). Rozporządzenie określa jakie wymagania techniczne i użytkowe powinna spełniać droga tej klasy. Wymagania te uzależnione są od prędkości projektowej dla danej drogi. Dla klasy G dopuszcza się dwie prędkości projektowe na terenie zabudowanym: 50 i 60 km/h oraz trzy prędkości projektowe poza terenem zabudowanym: 50, 60 i 70 km/h. Drogi klasy G mogą należeć do kategorii dróg krajowych, dróg wojewódzkich lub dróg powiatowych.

Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...